۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۲۴۰۰۱
صبح روز پنجشنبه مورخ 1395/7/8 کارگاه آموزشی مدیریت بحران، سناریونویسی، طرح واکنش سریع در شرایط اضطراری و سامانه فرماندهی حادثه به مدیریت شرکت آب و فاضلاب استان و با حضور مدیران کل پدافند غیرعامل استانداری و شرکت آب و فاضلاب و جمعی از دست اندرکاران این حوزه به مدت یک روز در محل سالن اجتماعات سازمان تامین اجتماعی در مرکز استان (بیرجند) برگزار گردید.

به گزارش پایداری ملی،صبح روز پنجشنبه مورخ 1395/7/8 کارگاه آموزشی مدیریت بحران، سناریونویسی، طرح واکنش سریع در شرایط اضطراری و سامانه فرماندهی حادثه به مدیریت شرکت آب و فاضلاب استان و با حضور مدیران کل پدافند غیرعامل استانداری و شرکت آب و فاضلاب و جمعی از دست اندرکاران این حوزه به مدت یک روز در محل سالن اجتماعات سازمان تامین اجتماعی در مرکز استان (بیرجند) برگزار گردید.

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت بحران، سناریونویسی، طرح واکنش سریع در شرایط اضطراری و سامانه فرماندهی حادثه در بیرجند

در ابتدای این کارگاه افسر مدیر کل پدافند غیرعامل با اشاره به اهمیت حیاتی سرمایه آبی در استان، به تبیین گونه هایی از مدل تهدیدات متصور در این حوزه پرداخت و ضرورت آموزش و تسلط تیمهای عملیات اضطراری با مدل سناریو نویسی و واکنش سریع در شرایط بحران را از جمله موارد موثر و مورد نیاز در استان دانست. همچنین وی انجام اقدامات به موقع از جمله برگزاری رزمایشهای عملیاتی و میدانی و تقویت تیمهای واکنش سریع در راستای مصونیت بخشی به منابع آبی و به صفر رساندن تهدیدات متصور در این حوزه را ضروری و مورد تاکید قرار داد.

در ادامه کارگاه مباحث ترمینولوژی و شناخت واژگان دانش مدیریت بحران با هدف رسیدن به زبان مشترک بین دستگاهها و ایجاد تغییر نگرش و رفتار برای حرکت از مدیریت شرایط اضطراری به مدیریت ریسک و آموزش و تمرین عملیاتی سناریو نویسی تشریح و مورد آموزش و تمرین قرار گرفت.

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت بحران، سناریونویسی، طرح واکنش سریع در شرایط اضطراری و سامانه فرماندهی حادثه در بیرجند

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر