۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۰
کد خبر: ۲۳۴۹۴
مدیر بحران استان بوشهر
مدیر بحران استان بوشهر گفت: آتش سوزی پساب پالایشگاه ششم فازهای ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی تحت کنترل نیروهای امدادی و آتش نشانی منطقه ویژه پارس است.

قاسم قائدی با  اشاره به آتش سوزی در فازهای 15 و 16 پارس جنوبی  اظهار داشت: پس از وقوع آتش سوزی نیروهای امدادی و  دستگاه‌های آتش نشانی به منطقه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه تجهیزات پیشرفته مهار آتش در منطقه پارس جنوبی مستقر است افزود: این آتش سوزی در پساب صنعتی پالایشگاه ششم فازهای 15 و 16  که در آن روغن‌های زائد نگه‌داری می‌شود  رخ داد و هم اکنون با اعزام نیروهای آتش نشانی  این حادثه در کنترل نیروهای امدادی و آتش نشانی منطقه ویژه پارس قرار دارد.

مدیر بحران استان بوشهر با بیان اینکه روند مهار آتش در این منطقه مطلوب است  افزود: با تلاشی که در حال انجام است پیش بینی می‌شود این حریق تا لحظاتی دیگر مهار شود.

قائدی با بیان اینکه این آتش سوزی خطری برای پالایشگاه‌های پارس جنوبی  ندارد گفت: فعالیت پالایشگاه‌ها روند عادی خود دارند و این حادثه هیچ مشکلی برای این تاسیسات ایجاد نکرده است.

وی با بیان اینکه در این آتش سوزی هیچ تلفات جانی رخ نداد گفت: در نخستین دقایق این آتش سوزی ستاد بحران منطقه ویژه پارس تشکیل جلسه داد و راهکارهای عملی برای تسریع در مهار آتش ارائه شده است.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر