۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۲۳۳۲۷
مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری همدان با رییس کارگروه امداد و نجات دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایداری ملی، مدیر کل پدافند غیر عامل در این دیدار گفت : ظرفیتها و پتانسیل بالای جمعیت هلال احمر، مرهون مردم نهاد بودن این جمعیت است و همین امر باعث می شود که نتایج مؤثر تری حاصل شود و می بایستی تلاش گردد تا عضویت داوطلبانه افزایش یابد و از آموزش های این جمعیت بهره مند شوند ؛ زیرا جذب بالای اعضا ، نقش اثر گذاری در امدادرسانی در صورت وقوع هر نوع حادثه ای خواهد داشت . آقای حسینی ، یادآور شد ؛ امداد و نجات در حوزه اقدامات بعد از حادثه می گنجد و پدافند غیر عامل جنبه پیشگیرانه دارد  و جمعیت هلال احمر باید در هر دو حوزه ، تدابیر و سیاستهای لازم را اتخاذ نماید .

مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری با رییس کارگروه امداد و نجات دیدار و گفتگو کرد .

کارخانه ای ، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان و رییس کارگروه امداد و نجات پدافند غیر عامل نیز در این دیدار از تهیه و تدوین طرح جامع امداد و نجات استان به ویژه در زیر ساختهای مهم و حساس استان مثل سدها و شناخت مشکلات پیش روی آنها و تهیه بانک اطلاعاتی مراکز و اماکن عمومی قابل استفاده در زمان بحران مثل مساجد ، تکایا ، مدارس و ...خبر داد و افزود که برای شورای جوانان و اعضای داوطلب این جمعیت ، دوره های آموزشی برنامه ریزی شده که در طول سال اجرا خواهد شد .

وی آمادگی این جمعیت در برگزاری و همچنین شرکت و همکاری در اجرای مانورهایی که توسط سایر دستگاهها برگزار می شود را نیز اعلام کرد .

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر