۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳
کد خبر: ۲۳۱۱۳
کارگاه آموزشی یک روزه پدافند غیرعامل ویژه مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان جوانرود روز سه شنبه برگزار شد.
به گزارش پایداری ملی، شرکت کنندگان در این دوره آموزشی با مباحثی همچون تعاریف و اصلاحات پدافندغیرعامل، انواع پدافندغیرعامل و اهمیت آن، جنگ سایبری، زیستی و سلامت و لزوم توجه به پدافند غیرعامل آشنا شدند.

فرماندار جوانرود در حاشیه این کارگاه آموزشی گفت: اهمیت پدافند غیرعامل بر کسی پوشیده نیست و همه مردم و مسئوولان باید آگاهی های لازم را در این زمینه کسب کنند.

آرش لهونی با بیان اینکه برگزاری دوره آموزشی در زمینه پدافند غیرعامل یکی از گامهای مهم در راه رسیدن به اهداف راهبردی پدافند غیرعامل است؛ افزود: آگاه سازی مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی یکی از اهداف پدافند غیرعامل است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمانشاه نیز بر ضرورت آموزش و آگاه سازی مردم و اجرایی شدن تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری در ارتباط با پدافند غیرعامل تاکید کرد.

کیومرث رشیدی با اشاره به اهمیت جنگ سایبری افزود: همه ما باید آمادگی خود را برای مقابله با توطئه ها و ترفندهای دشمنان آماده کنیم.

وی در ادامه به برگزاری دوره های آموزش پدافند غیرعامل اشاره و اظهار داشت: تاکنون برای 80 درصد دستگاه های اداری، نظامی و انتظامی استان دوره های آموزشی ویژه برگزار شده است.

رشیدی یادآور شد: در راستای تحقق اهداف کلی پدافندغیرعامل 12 کارگروه در استان کرمانشاه تشکیل و راه اندازی شده است.

شهرستان جوانرود با 74 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر