۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۲۲۸۷۶
جلسه قرارگاه پدافند شيميايي استان اصفهان روز دوشنبه مورخ 95/5/4 به رياست عقدايي معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استان و با حضور سردار رشيدي فرد جانشين قرارگاه پدافند شيميايي كشور و ساير اعضاء تشكيل گرديد.

به گزارش پایداری ملی، جلسه قرارگاه پدافند شيميايي استان اصفهان روز دوشنبه مورخ 95/5/4 به رياست عقدايي معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استان و با حضور سردار رشيدي فرد جانشين قرارگاه پدافند شيميايي كشور و ساير اعضاء تشكيل گرديد. 

در اين جلسه صفدريان مديركل پدافند غيرعامل و دبير قرارگاه پدافند شيميايي استان ، ضمن بيان اقدامات انجام شده از جمله ابلاغ سند راهبردي ، پيگيري جهت تهيه برنامه اجرايي اين سند با مشاركت و همكاري دستگاههاي عضو ، به اقدامات اوليه انجام شده در خصوص شناسايي واحدهاي صنعتي و غيرصنعتي كه به انحاء مختلف با مواد شيميايي سركار دارند پرداخت. 

در ادامه ضمن اشاره به اين مطلب كه هم اكنون از حدود 9 هزار واحد صنعتي موجود در استان حدود 4 هزار واحد كوچك و بزرگ توليد كننده و يا مصرف كننده موادشيميايي مختلف اعم از گازها ، اشتعال زاها، انفجارها ، مبردها و اسيدها مي باشد كه اين مسئله مسئوليت پذيري و اهتمام بيشتر دستگاههاي استاني را طلب مي نمايد و از اعضاء تقاضا مي شود اهتمام و دغدغه بيشتري نسبت به مباحث و اهداف مطرح درسند راهبردي اين قرارگاه بكار ببندند. 

سپس جانشين قرارگاه پدافند شيميايي كشور ضمن ارائه توضيحاتي در خصوص اهداف ، مسئوليتها ، مصداقها و تاريخچه استفاده بشراز اين مواد در سطح جهان و كشورمان، بر اهميت پرداختن به مباحث و موضوعات مرتبط و همچنين اهداف قرارگاه پدافند شيميايي تأكيد و مسئوليت پذيري و جديت اعضاء قرارگاه و مسئولين را خواستار شد. درپايان عقدايي معاون سياسي امنيتي و اجتماعي ضمن اشاره به اهميت موضوع به جمع بندي مطالب مطرح شده پرداخت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر