۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۲۲۸۶۴
وزیر ارتباطات ایران که به روسیه سفر کرده است گفت، ایران و روسیه پتانسیل بالایی برای توسعه همکاری ها در همه زمینه ها دارند.
به گزارش پایداری ملی به نقل از پایگاه اینترنتی تاس، وزیر ارتباطات ایران روز سه شنبه گفت، ایران و روسیه پتانسیل بالایی برای توسعه همکاری ها در همه زمینه ها دارند.

محمود واعظی در دیدار با الکساندر زیلکین، فرماندار منطقه آستاراخان گفت: «ما علاقمند به توسعه روابط بین ایران و روسیه هستیم. ما باید برای فراهم کردن زمینه جهت گسترش روابط رژیم روادید را تسهیل کنیم، از شر موانع گمرکی خلاص شویم و بانکداری آنلاین را تسهیل کنیم.»

وزیر ارتباطات ایران گفت، وی جنبه های مختلف روابط دوجانبه را در گفت وگوهایش در مسکو و آستاراخان مورد بحث قرار خواهد داد. «من شخصا تلاش خواهم کرد چند مسئله را در مذاکراتی که امروز و فردا در آستاراخان و مسکو دارم حل کنم. یکی از این مسائل ایجاد کوریدورهای سبز برای کالاهای ایرانی است. و امیدوارم ما به توافقی در این زمینه دست بیابیم.»

واعظی که ریاست مشترک کمیسیون همکاری های تجاری و اقتصادی ایران و روسیه را بر عهده دارد، برای اولین بار به آستاراخان سفر کرده است. وی قراراست در یک نشست اقتصادی با عنوان : «روسیه-ایران: همکاری های تجاری، اقتصادی و سرمایه گذاری» شرکت کند.

منبع: تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر