۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۲۲۵۷۲

به گزارش پایداری ملی از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، مراد جعفری روز پنجشنبه در دومین جلسه شورای پدافند غیرعامل استان کردستان در سنندج افزود: کارگروه های ۱۱ گانه و تخصصی شورای پدافند غیر عامل استان بر اساس دستورالعمل ها و ابلاغیه های به وظایف خود عمل کنند تا به اهداف مورد نظر برسند.
وی در ادامه با ارزیابی عملکرد کارگروه های شورای پدافند غیر عامل استان در سال ۹۴ و مقایسه آن با عملکرد سال ۹۳ ، تصریح کرد: دستگاه های اجرایی باید با اقدامات و پیگیری ها برابر با شرح وظایف محوله برای تحقق اهداف و برنامه های شعار ‘اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل’ در بخش پدافند غیر عامل تلاش کنند.
جعفری همچنین به لزوم تشدید نظارت ها و رعایت اصول و ملاحظات پدافند غیر عامل به منظور پیشبرد سیاست ها، اهداف و برنامه های پدافند غیر عامل در پروژه های اجرایی و مهم استان تاکید کرد.
سرپرست پدافند غیر عامل استانداری کردستان در بخشی دیگر از سخنان خود اهم انتظارات حوزه پدافند غیر عامل وزارت کشور از اعضا و مدیران کارگروه های تخصصی ۱۱ گانه شورای پدافند غیر عامل استان را در قالب شاخص و محور برنامه های شورا در سال ۹۵ اعلام کرد.
بر اساس این گزارش در پایان کارگروه های جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، بهداشت و سلامت و انرژی و آب به ارائه گزارش از عملکرد خود پرداختند.



گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر