۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۲۲۱۹۰
اسمعيل زاده : هدف از ايجاد اين كارگروه به حداقل رساندن تهديدات ها وآسيب ها در زمينه حملات سايبري است كه بايد در اين حوزه با پيش بيني تمامي موارد ضروري شاهد كمترين آسيب سازمانها از ناحيه حملات سايبري باشيم .

 جلسه کارگروه سایبری پدافند غیرعامل با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات استان آذربایجان غربی ، مدیرکل اداره فناوری اطلاعات وارتباطات و رئیس اداره حراست شرکت مخابرات استان وهمچنین نمایندگان سازمانها ودستگاههای اجرایی مرتبط در سالن ویدئوکنفرانس شرکت مخابرات استان برگزار شد .

 در این جلسه بهمن اسمعیل‌زاده رئیس کارگروه سایبری پدافند غیرعامل و مدیرعامل شرکت مخابرات استان ، ضمن آرزوی قبولی طاعات وعبادات دراین ماه پرخیر و برکت در اشاره به بحث های اساسی در جامعه در زمینه حملات سایبری گفت : هدف از ایجاد این کارگروه به حداقل رساندن تهدیدات ها وآسیب ها در زمینه حملات سایبری است که باید در این حوزه با پیش بینی تمامی موارد ضروری شاهد کمترین آسیب سازمانها از ناحیه حملات سایبری باشیم .

اسمعیل‌زاده افزود : باید با طراحی سیستم های حفاظتی از جمله ارائه خدمات در بستر فیبر نوری که شبکه ای امن ومورد اطمینان می باشد تمهیدات لازم در این زمینه ایجاد شود که ارائه خدمات وامکانات در بستر فیبر نوری امنیت بیشتری ایجاد می نماید

  در ادامه این جلسه یوسف زاده مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان هم با ارائه گزارشی از عملکرد اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات در خصوص اقدامات انجام گرفته در حوزه سایبری پدافند غیرعامل در بحث های فراسازمانی و داخل سازمان را ارائه نمود .

همچنین در این جلسه نمایندگان سازمانها و دستگاههای  اجرا یی استان عملکرد و اقدامات خود را در حوزه سایبری پدافند غیرعامل ارائه نمودند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر