۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۲۲۱۰۵
احمدی فرماندار و رئیس شورای پدافند غیرعامل شهرستان رودبار هدف کلی از پدافند غیرعامل را ایجاد بازدارندگی و کاهش آسیب پذیری، بالا بردن پایداری ملی و تداوم فعالیت های ضروری و قدرت مقابله با تهدیدات دشمن بصورت غیرمسلحانه دانست.

احمدی فرماندار و رئیس شورای پدافند غیرعامل شهرستان رودبار ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالگرد زلزله 69 رودبار  هدف کلی از پدافند غیرعامل را ایجاد بازدارندگی و کاهش آسیب پذیری، بالا بردن پایداری ملی و تداوم فعالیت های ضروری و قدرت مقابله با تهدیدات دشمن بصورت غیرمسلحانه دانست.

وی در ادامه عنوان کرد : شناسایی ظرفیت ها و بهره گیری بهینه از منابع در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی می باشد و در شرایط حاضر و عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری و نامگذاری سالجاری با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، شایسته است شناسایی ظرفیت‌ها در جهت بهره‌برداری بهینه از منابع مورد توجه مدیران قرار گیرد.

نماینده دولت در شهرستان با اشاره به اهمیت موضوع پدافند غیرعامل از اعضا خواست تا با اعتقاد و باور عملی اهداف و برنامه های پدافند غیرعامل در شهرستان را به پیش ببرند.

احمدی کسب رتبه برتر دبیرخانه برتر استانی در کشور را  حاصل تلاش مرادی مدیرکل پدافند غیرعامل استان عنوان کردند و اظهار امیدواری کردند  در سال 95 بتوان با همکاری بیشتر گامهای موثرتری در راستای کاربردی شدن علوم محوری پدافند غیرعامل در این شهرستان برداشت .

وی تصرح کرد  بدلیل موقعیت خاص جغرافیایی رودبار باید نقاط تهدید آمیزوبحران زا  از سوی دستگاه های مختلف  شناسایی شود  تا بتوانیم در این مسیر آسیب ها وخسارتهای احتمالی را کاهش دهیم.

افرماندار رودبار در پایان با بیان اینکه همه ما بعنوان یک ایرانی و انقلابی برای دفاع از کشور خود مسئول هستیم افزود : هدف مهم پدافند غیرعامل ایمن سازی زیرساختهاست و ماحصل این ایمن سازی امنیت و رفاه مردم است و استفاده از تکنولوژی و پدافند غیرعامل خنثی کردن نقشه های دشمنان است

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر