۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۲۲۰۱۱
رئیس اداره دامپزشکی دزفول:
رئیس اداره دامپزشکی دزفول گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته طرح کنترل بیماری تب برفکی در تمام بخش‌های شهری و روستایی دزفول اجرا شد.

محسن ورجاوند امروز بعداز ظهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیش از 14 واحد صنفی فروش ماهی در بخش‌های مختلف شهری فعال بوده و به تأمین نیاز شهروندان می‌پردازند.

وی افزود: عدم نظارت و تأمین نیاز فروش محصولات گوشتی بهداشت این واحدهای صنفی را با مشکل مواجه کرده است که توجه فعالان این عرصه به رعایت نکات بهداشتی ضروری است.

رئیس اداره دامپزشکی دزفول عنوان کرد: هم چنین شهرستان دزفول، تولید کننده عمده گوشت مرغ در شمال استان خوزستان بوده و سهم گسترده‌ای از تولید مرغ این شهرستان به بخش‌های مختلف کشور صادر می‌شود.

وی گفت: بیش از 135 واحد مرغ‌داری در بخش‌های مختلف شهری فعال بوده و به تولید گوشت مرغ مورد نیاز شهروندان در سال خواهند پرداخت که این میزان تولید، دزفول را به قطب تولید محصول مرغ و لزوم توجه ویژه و نظارت بر این واحدهای صنفی را بیش از گذشته، مطرح کرده است.

ور جاروند بیان کرد: بیماری تب برفکی یکی از بیماری‌های مهم و آسیب رسان به دام است که در صورت عدم توجه به آن زمینه مرگ دام‌های مختلف را فراهم می‌کند.

وی افزود: به همین جهت و با پیگیری‌های صورت گرفته، طرح کنترل بیماری تب برفکی در تمام بخش‌های شهری و روستایی دزفول اجرا شد.

رئیس اداره دامپزشکی دزفول اظهار کرد: با اجرای این طرح، بیماری تب برفکی دام در دزفول کنترل شده است ولی هنوز با هدف جلوگیری از بروز صدمه بر دام‌های شهرستان واکسیناسیون آن‌ها ادامه خواهد یافت.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر