۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۲۱۸۳۵
خبرگزاری شبستان: معاون امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به ضرورت رعایت مبحث پدافند غیرعامل در احداث مدرسه، گفت: استانداردسازی فضاهای موجود نیز نباید مورد غفلت قرار گیرد.

 علی آذرنژاد، معاون امور عمرانی استاندار اردبیل امروز( 12 خرداد) در آیین تکریم و معارفه مدیر کل نوسازی مدارس استان اردبیل گفت: استانداردسازی فضاهای موجود آموزشی و بازسازی یا مقاوم سازی آنها باید در کانون توجه قرار گیرد.

 

وی رعایت اصول پدافند غیرعامل در احداث ساختمان های جدید آموزشی و مدرسه را ضروری برشمرد و افزود: ما تا اتمام پروژه های نیمه تمام اجازه شروع پروژه جدیدی را به هیچ دستگاه اجرایی نمی دهیم مگر اینکه 50 درصد اعتبار مورد نیاز برای احداث پروژه تامین و تخصیص داده شده باشد.

 

آذرنژاد، ادامه داد: کیفیت ساخت و ساز مدارس به عنوان مکان آموزشی برای ما بسیار حائز اهمیت است و به همین خاطر نباید کوتاهی و قصوری در این زمینه از هیچ دستگاه اجرایی مشاهده شود چراکه جان هزاران دانش آموز به خطر می افتد.

 

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل  ضرورت وجود اعتبارهای عمرانی برای استانداردسازی تجهیزات و تاسیسات مدارس در حوزه سرمایشی و گرمایشی را ضروری خواند و اضافه کرد: امیدواریم این مشکل با سفر معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی به استان اردبیل مرتفع شده و کارهای مقدماتی آن شروع شود.

 

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود استفاده از ماده 27 برای فروش دارایی های مازاد آموزش و پرورش را یادآور شد و بیان داشت: در سال جاری نباید به اعتبارهای دولتی خوشبین باشیم و هر دستگاه اجرایی برای اتمام پروژه ها و پیشبرد امور خود باید سیاست اقتصاد مقاومتی را سرلوحه قرار دهد.

 

آذرنژاد در پایان سخنان خود گریزی به مجموع اعتبار عمرانی استان اردبیل در سال 94 زد و خاطر نشان کرد: سه هزار و 365 پروژه در دست اجرا است که در سال 94 تنها 64 درصد میزان اعتبار ابلاغی تخصیص داده شد ولی با این وجود نباید اجازه دهیم پروژه ای به حالت رکود وارد شود.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر