۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹
کد خبر: ۲۱۶۹۹
سلطانی معاون فرماندار:پدافند غیرعامل باید با آموزش جامع تبدیل به رفتار شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان سلطانی معاون فرماندار در جلسه شورای هماهنگی پدافند غیرعامل با بیان اینکه تهدید همیشه الگوی ثابتی ندارد و همیشه متغیرات زمانی تهدید این بوده که کشور قبل از اینکه مورد تهدید قرار بگیرد و باید خود را به موارد امنیتی مجهز کنیم و ما امروزه باید خود را به دیوار دفاعی مجهز کنیم تا جلوی جسارت های دشمن را بگیریم .

سلطانی با اشاره به فرمایشات مقام رهبری معظم (مدظله العالی) گفت : در وضعیتی که استکبار به کمک رسانه هایش درصدد مرعوب ساختن ایران و جوسازی سنگین بین المللی علیه جمهوری اسلامی است گفت:راه موفقیت این است که در مقابل دشمن یک قدم عقب نشینی نکنیم و جمهوری اسلامی این افتخار را دارد که درطول سی  وهفت سال یک قدم در مقابل دشمن عقب نشینی نکرد  و دشمنان بدانند  که ملت ایران بعد از این هم در مقابل باج خواهی و فشار دشمنان یک قدم هم عقب نشینی نخواهند کرد .

وی در ادامه خاطر نشان کرد : تهدید همیشه الگوی ثابتی ندارد و همیشه متغیرات زمانی تهدید این بوده که کشور قبل از اینکه مورد تهدید قرار بگیرد ، باید خود را به موارد امنیتی مجهز کنیم و وظیفه همه مااین است که قبل از وقوع بحران اقدامات پیشگیرانه را انجام دهیم.

وی به تهدیدات ناشی از فضای های مجازی واجتماعی در کشور اشاره کرد وگفت:امروزه ماهواره ها ، اینترنت وفضاهای مجازی به نوعی میتواند به شکل تهدید وارد میدان شود و کشور ما را مورد خطر قرار دهندو ما باید با بالا بردن توان علمی  وآموزش های لازم به خانواده ها از بروز تهدیدات احتمالی خود داری نماییم.

با اشاره به این نکته که پدافند غیر عامل صرفاً برای مواقع جنگ نیست گفت در مواقع  بحران هایی چون زلزله و یا هر نوع تهدیدات دیگر اگر به موقع اقدام نشود چه بسا خسارات و تلفات زیادی را متحمل خواهیم شدو باید پدافند غیر عامل را پیوست تمام پروژه ها بیاوریم و هیچ پروژه ای بدون پدافند غیر عامل معنی نخواهد داشت.

وی گفت : بهترین راه مقابله با تهدیدها ،آموزش است واز آنجایی که دانش آموزان در بحث تهدید بیشترین آسیب را می بینند آموزش وپرورش باید با برنامه ریزی ،۴ ساعت از وقت آزاد آنان را صرف آموزش آسیب های اجتماعی نماید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر