۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۲۱۶۸۱
استاندار البرز با بیان اینکه جنگ امروز جنگ اقتصادی است، گفت: دشمن برای تسلیم کردن ملت ایران در مقابل خواسته‌های خود به جنگ اقتصادی روی آورده و رمز پیروزی در مقابل این جنگ اتحاد و همدلی است.

سیدحمید طهایی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که صبح امروز در امامزاده محمد کرج برگزار شد، اظهار داشت: در ابتدای انقلاب اسلامی سازماندهی نیروهای مسلح نو پا و جدید بود و دشمن با حمایت کشورهای دیگر سعی در به زانو در آوردن انقلاب اسلامی داشت.

وی افزود: دشمن با اشغال بخشی از خاک ایران و دریافت سلاح و تجهیزات و امکانات پیشرفته آن زمان سعی در نابودی انقلاب اسلامی ایران داشت.

استاندار البرز با بیان اینکه امنیت و اقتدار امروز مرهون زحمات و تلاش‌های رزمندگان انقلاب اسلامی است، بیان کرد: خرمشهر با مظلومیت تمام اسیر دست دشمن شد و دشمن بعد از به اشغال در آوردن خرمشهر تلاش زیادی برای اشغال دیگر مناطق کرد و با افتخار دنبال اشغال دیگر مناطق بود.

وی با بیان اینکه اتحاد و همدلی حول محور ولایت فقیه رمز پیروزی در عملیات فتح خرمشهر بود، گفت: ایمان به خدا، اتحاد و همدلی سلاحی بود که دشمن را از پای در آورد.

طهایی با بیان اینکه فتح خرمشهر نتیجه اتحاد و خودباوری نیروهای ارتش، سپاه و بسیج مردمی در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح بود، عنوان کرد: مردم ایران از آزادسازی خرمشهر توسط رزمندگان خوشحال شدند و جشن گرفتند؛ اگر تلاش رزمندگان و فرماندهان نظامی در رده‌های مختلف نبود این پیروزی به دست نمی‌آمد.

طهایی با بیان اینکه جنگ دشمن در جبهه دیگری ظهور کرده و جنگ امروز جنگ اقتصادی است، متذکر شد: دشمن برای تسلیم کردن ملت ایران در مقابل خواسته‌های خود به جنگ اقتصادی روی آورده و رمز پیروزی در مقابل این جنگ اتحاد و همدلی است.

وی با اشاره به سال "اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل" گفت: در سال اقتصاد مقاومتی همه قوا باید متحد حول رهبری برای تحقق منویات ایشان  اقدام کرده تا بتوانیم در این راه پیروز شویم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر