۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۲۰۵۴۰
استاندار خراسان جنوبی:
استاندار خراسان جنوبی گفت: شناخت تهدیدات دشمنان اصل اساسی در پدافند غیرعامل است.
 وجه الله خدمتگزار در جلسه کارگروه قرارگاه زیستی پدافند غیرعامل استان اظهار داشت: دشمن هیچ‌گاه دست از ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برنداشته و نخواهد داشت و از این رو لازم است مسئولین در بخش‌های مختلف در مقابل تهدیدات دشمن آمادگی کامل داشته باشند.

وی به جایگاه پدافند غیرعامل در نگاه رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: پدافند غیرعامل چه در برنامه 20 ساله و چه در برنامه 5 ساله توسعه کشور مورد توجه و تأکید جدی رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور و سایر مسئولین ذیربط قرار داشته است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه مطابق با برنامه 20 ساله توسعه اجتماعی، سیاسی، اقتصادی کشور، ایران باید به عنوان قدرت اول منطقه‌ای با حفظ هویت انقلابی و اسلامی مطرح باشد، گفت: از این رو لازم است تا آمادگی همه جانبه در سطح کشور و استان وجود داشته باشد.

خدمتگزار با بیان اینکه دشمن قصد دارد با اجرای سناریو‌ها و نقشه‌های آشکار و پنهان به ارزش‌های اسلامی و انقلابی تعرض کند، به نقش مردم و پدافند غیرعامل اشاره و بیان کرد: حفظ انسجام و یکپارچگی، مدیریت یکپارچه، اجرای سیاست‌های ابلاغی و نیز هم پوشانی و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی از مهم‌ترین اصول و مواردی است که مدیریت پدافند غیرعامل می‌تواند نقش آفرین باشد.

وی شناسایی دقیق سرمایه‌های انسانی و حفاظت از آن‌ها را مورد تاکید جدی قرار داد و افزود: چگونگی حفاظت از آن‌ها در مقابل تهدیدات دشمن با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی مورد تاکید است.

در این جلسه، سردار غیاثی فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) استان به عنوان فرمانده قرارگاه زیستی پدافند غیرعامل استان منصوب شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر