۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۲۰۱۹۸
جانشين شوراي پدافند غيرعامل استان زنجان:
با عنايت به اوضاع منطقه و رشد گروههاي تكفيري و تهديداتي از اين دست، ضرورت پرداختن به پدافند غيرعامل بيش از پيش احساس مي شود.

جلسه شورای پدافند غیرعامل استان زنجان به ریاست شهبازي معاون  سياسي، امنيتي و اجتماعي و جانشين شوراي پدافند غیرعامل استان و با حضور ميرزايي فرد مدير كل پدافند غيرعامل استان، مديران شركت مشاور عمران ايران ( مجري طرح جامع پدافند غيرعامل استان ) و همچنين اعضاء و روساي کارگروه‌های تخصصی برگزار گردید.

ابتدا میرزایی مدیرکل پدافند غیرعامل استان و دبیر شورا ضمن خوش آمدگویی به اعضاء و رؤساي کارگروه‌های تخصصی شورای پدافند غیرعامل استان و نثار درود بر روح پر فتوح شهدا و امام راحل(ره) و تبریک ايام الله دهه مبارك فجر گزارشي از اقدامات صورت گرفته در حوزه هاي مختلف و برنامه هاي آتي در اداره كل پدافند غيرعامل استان ارائه كردند.

ايشان خواستار همكاري كليه كارگروهها و دستگاههاي استان در امر تهيه طرح جامع پدافند غيرعامل استان شدند.

سپس  شهبازي معاون  سياسي، امنيتي و اجتماعي و جانشين شوراي پدافند غیرعامل استان با تبريك ايام الله دهه مبارك فجر خدمت حاضرين و با اشاره به نقش و جايگاه پدافند غيرعامل اظهار داشتند اقدامات خوبي در حوزه پدافند غيرعامل در سطح استان صورت گرفته و همانطوريكه همه ميدانيم و تأكيد شده همكاري همه دستگاه ها در بحث پدافند غيرعامل ضروري و لازم مي باشد و با عنايت به اوضاع منطقه و رشد گروههاي تكفيري و تهديداتي از اين دست، ضرورت پرداختن به پدافند غيرعامل بيش از پيش احساس مي شود.

وی در ادمه با تأكيد بر اهميت اطلاع رساني و فرهنگ سازي افزود پدافند غيرعامل در مناسبت هاي مختلف مورد تأكيد قرار گرفته و بايد با همكاري رسانه هاي جمعي و استفاده از تمامي ظرفيت ها برنامه ريزي در اين زمينه صورت پذيرد و همچنين كارگروه هاي تخصصي همكاري لازم در راستاي تهيه طرح جامع پدافند غيرعامل استان را داشته باشند.

در ادامه دكتر شمسايي از مديران شركت مشاور عمران ايران و مهندس دهقان مدير پروژه طرح جامع پدافند غيرعامل استان گزارش مبسوطي از روند جمع آوري اطلاعات پايه براي تدوين طرح جامع ارائه نمودند و هر يك از اعضاي حاضر ديدگاهها، نظرات و پيشنهادات خود در زمينه طرح جامع پدافند غيرعامل استان را ارائه نمودند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر