۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۱۹۸۵۱
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد:
دیودیده گفت: کارخانه صنایع غذایی کوبودنا در راستای سیاست‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های کارخانجات آرد، ایجاد صنایع وابسته، تنوع تولید و مباحث پدافندی و مدیریت بحران، در کنار کارخانه آرد آبشار گستر یاسوج بعنوان یکی از مجهزترین و بزرگترین کارخانجات تولید نان صنعتی در کشور و با همت سرمایه‌گذار این طرح در شرف راه‎اندازی است.
داریوش دیودیده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در بازدید از کارخانه گروه صنایع غذایی کوبودنای یاسوج، اظهار داشت: تنوع تولیداتی سبب شده کوبودنا به عنوان بزرگترین واحد صنعتی جنوب کشور در تولید نان‌های صنعتی مطرح شود.
 
وی با بیان اینکه تولید آزمایشی در کوبودنا با موفقیت انجام گرفته است، ابراز کرد: در آینده‌ای نزدیک افتتاح رسمی با حضو مسولان کشوری و استانی انجام می‌شود.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تولید نان‌های صنعتی در بحث مدیریت بحران و پدافند عامل از ارکان اساسی بشمار می‌رود و کارخانه صنایع غذایی کوبودنا این نیاز استان و جنوب کشور را حل نموده است.
 
دیودیده تصریح کرد: کارخانه صنایع غذایی کوبودنا در راستای سیاست‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های کارخانجات آرد، ایجاد صنایع وابسته، تنوع تولید  و مباحث پدافندی و مدیریت بحران، در کنار کارخانه آرد آبشار گستر یاسوج بعنوان یکی از مجهزترین و بزرگترین کارخانجات  تولید نان صنعتی در کشور و با همت سرمایه‌گذار این طرح در شرف راه‎اندازی است.
 
وی تصریح کرد: بزرگترین واحد تولیدی نان جنوب کشور 150 نوع نان با ظرفیت 8 هزار قطعه در ساعت پخت می‌کند و برای 100 نفر به طور مستقیم شغل ایجاد می‌کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر