۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴
کد خبر: ۱۸۳۴۴
مانور قطع گاز و مدیریت بحران شرکت گاز استان خراسان جنوبی با حضور مدیرکل بحران استانداری ، نماینده اداره کل پدافند غیرعامل استانداری و برخی از مسئولین شهرستانی در شهر فردوس برگزار گردید.
به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان جنوبی فرشید دشتی ، مدیرعامل شرکت گاز هدف از اجرای این مانور را ارزیابی کارکنان در مواجهه با بحران و مخاطرات اولیه و ثانویه ، بالابردن سطح آمادگی نیروها برای واکنش در شرایط اضطراری و شناسایی نقاط ضعف و قوت شرکت گاز عنوان کرد .
 
مدیرعامل شرکت گاز استان در خصوص جزئیات برگزاری این مانور گفت : بر اساس متن سناریوی بحران طراحی شده ، در پی افت فشار گاز فرضی ، گاز 570 مشترک جزء و عمده از قبیل CNG ها ، مراکز تولیدی و صنعتی ، درمانی ، آموزشی ، انتظامی و خدماتی از قبیل بیمارستان ، مدارس ، دانشگاه ، نانوایی ها که ملزم به ذخیره سوخت دوم ( مایع ) و استفاده در شرایط بحران میباشند قطع گردید .
 
 وی ادامه داد : در همین راستا و با تشکیل ستاد بحران در شرکت گاز استان خرسان جنوبی ، نیروهای پشتیبانی و عملیاتی از واحدهای امدادی ، تعمیرات ، مخابرات ، حمل و نقل ، بسیج ، HSE ، روابط عمومی و حراست ستاد شرکت گاز استان با تجهیزات کامل به شهرستان فردوس اعزام شدند .همچنین نیروهای تعمیراتی و امداد از استانهای خراسان رضوی ، یزد ، کرمان و سیستان و بلوچستان به عنوان استانهای معین به شهرستان فردوس عزیمت نمودند که پس از استقرار نیروها در محل و اعلام حضور خود به فرماندهی بحران با توجه به تخصص و مهارت نیروها تقسیم بندی انجام به پنج گروه کاری ، عملیاتی جهت وصل مشترکین گاز اقدام نمودند .
 
فرشید دشتی با اشاره به اینکه کلیه تمهیدات لازم جهت ورود به فصل سرد سال در شرکت گاز استان اتخاذ شده است از مشترکین گاز طبیعی در استان درخواست کرد در مصرف گاز طبیعی نکات مصرف بهینه و ایمن را مد نظر داشته باشند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر