۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱
کد خبر: ۱۸۱۳۷
معاون هماهنگ کننده پرتوی سازمان پدافند غیرعامل گفت:دراستانهایی که زیرساخت هسته ای وجود دارد قرارگاههای پرتوی استانی راه اندازی می شود.
به گزارش پایداری ملی، مهدی خرم باقری روز یکشنبه در همایش تخصصی پدافند غیرعامل در استان بوشهرافزود: فرمانده این قرارگاه استاندار و جانشین آن نیز فرمانده سپاه استان های یادشده است.

وی یادآورشد: سازمان پدافند غیرعامل دارای 10 کارگروه تخصصی است که از این شمار 9 کارگروه تشکیل شده است که کارگروه واکنش سریع از جمله آنهاست.

معاون هماهنگ کننده پرتوی سازمان پدافند غیرعامل اظهارداشت:در این کارگروهها فرماندهی مرکز واکنش سریع طراحی و مصوبه آن برای استان بوشهرگرفته شده و استاندار بوشهر نیز زمینه اجرا و پیاده سازی این مصوبه را دنبال می کند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع)استان بوشهر نیزگفت:باتوجه به شرایط خاص این استان از نظر وجود منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و نیروگاه اتمی پدافند غیرعامل درهمه زمینه ها در این استان معنا دارد.

سردار فتح الله جمیری بابیان اینکه سابقه پدافند غیرعامل در کشور زیاد نیست اظهار کرد: توجه به پدافند غیرعامل، جامعه را درمقابل حوادث احتمالی مصون می سازد.

وی ادامه داد: باتوجه به موفقیت استان بوشهر در رزمایش پدافند غیرعامل در سال گذشته، با همدلی و هماهنگی بیشتر دستگاههای اجرایی بتوانیم در مانور سال آینده نیز حضوری موثر داشته باشیم.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان بوشهر نیزگفت:سیاست دولت تدبیر و امید برطرف کردن تنش ها و برقراری صلح و امنیت از طریق پدافند غیرعامل به عنوان کم هزینه ترین و موثرترین اقدام ها برای مصون سازی است.

کاظم مرادی افزود: در همین راستا تلاش می شود با اجرای پدافند غیرعامل در استانها میزان و آثارحوادث را کاهش و به خوبی مدیریت شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر