۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۱۷۹۳۳
توجه به مسئله پدافندغیرعامل به عنوان یک اصل و دانش بین رشته ای با مشخصه های کاهش آسیب پذیری، افزایش قدرت بازدارندگی، ارتقای پایداری ملی و تسهیل کننده مدیریت در بخش های مختلف، باید با بصیرت و ژرف اندیشی در صدر وظایف، اولویت ها، آداب و برنامه ها قرار گیرد.

به گزارش پایداری ملی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

 بسم‏ اللَّه‏ الرّحمن‏ الرّحیم‏

توجه به مسئله پدافندغیرعامل به عنوان یک اصل و دانش بین رشته ای با مشخصه های کاهش آسیب پذیری، افزایش قدرت بازدارندگی، ارتقای پایداری ملی و تسهیل کننده مدیریت در بخش های مختلف، باید با بصیرت و ژرف اندیشی در صدر وظایف، اولویت ها، آداب و برنامه ها قرار گیرد. بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل فرصتِ مغتنمی است تا مدیران با الگوگیری از قرآن کریم و سیره نبوی در مسیر اعتدال و اجرای ارزش های مادی و معنوی در بخش های مختلف، این وظیفه بزرگ را قدر دانسته و با تأمل و نگاه ویژه در ابعاد گوناگون، این رسالت مهم را به کمک مردم شریف، کارشناسان، دانشگاهیان و اصحاب محترم رسانه پاس بدارند. در پایان فرا رسیدن هفته پدافند غیرعامل را به تمامی اعضای محترم شورای پدافند غیرعامل و مردم شریف استان تبریک عرض نموده و توفیقات روز افزون همه کسانی که در این مسیر جهت انجام وظایف و رسالت های محوله تلاش می کنند را از ایزد منان مسئلت دارم.

سید موسی خادمی

استاندار و رئیس شورای پدافندغیرعامل استان کهگیلویه و بویراحمد

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر