۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۷
کد خبر: ۱۷۷۸۵
مدیرکل پدافند غیرعامل کردستان:
مدیرکل پدافند غیرعامل استان کردستان تحقق پدافند غیرعامل را مستلزم وجود احساس مسئولیت بالا عنوان کرد.
به گزارش پایداری ملی، مراد جعفری در نشست تخصصی اعضای تیم سحر(ساماندهی حمایت‌های روانی) تحقق پدافند غیرعامل را مستلزم وجود احساس مسئولیت بالا دانست و عنوان کرد: در زمان صلح و آرامش وظیفه همه ماست که اهمیت پدافند غیرعامل را درک کرده و در راه تقویت آن تلاش کنیم.

وی افزود: باید به درجه‌ای از آمادگی برسیم که هیچگاه توسط دشمنان غافلگیر نشویم.

جعفری پدافند غیرعامل را دارای چندین کارگروه دانست و افزود: از میان کارگروه های تعریف شده، کارگروه امداد و نجات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که در قالب آن جمعیت هلال احمر ضمن ارائه آموزش های لازم در خصوص مقابله با تهدیدات و بحران ها، رسالت امداد و نجات را به عنوان یک سازمان امدادرسان برعهده دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: پدافند غیرعامل کلیه شئونات زندگی را دربر می گیرد و تمامی ادارات، سازمان‌ها در تمامی حوزه‌های تخصصی باید تمهیداتی در خصوص پدافند غیرعامل بیندیشند که در مقابل هر تهدیدی راهکاری مناسب برای مقابله با آن را داشته باشند .

مدیرکل پدافند غیرعامل استان، جمعیت هلال احمر را دارای سوابق درخشان در زمینه آموزش و پیشگیری دانست و برخورداری جمعیت هلال احمر از خیل عظیم اعضاء جوانان و داوطلبان را ظرفیت قابل توجهی عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: می توان از این ظرفیت عظیم در راستای تقویت پدافند غیرعامل استفاده کرد.

جعفری ضمن تقدیر از تعامل و همکاری جمعیت هلال احمر در زمینه پدافند غیرعامل، ابراز امیدواری کرد که با تعامل و همکاری عموم مردم و همه سازمان ها، رسیدن به اوج نفوذ ناپذیری که هدف اصلی پدافند غیرعامل است، قابل تصور است .

در ادامه این نشست هریک از اعضاء تیم سحر(ساماندهی حمایت روانی ) هلال احمر استان به ارائه پیشنهادات و راهکارهای لازم در خصوص تقویت بیش از پیش پدافند غیر عامل پرداختند و به صورت گروهی و در قالب گفتگوهای دوطرفه و چند طرفه ابعاد آن را مورد بررسی قرار دادند .
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر