۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۷
کد خبر: ۱۷۰۷۶
مسئول فاوای سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز خبرداد :
رزمایش پدافند غیرعامل مقابله با تهدیدات فضای مجازی و سایبری با حضور کاربران فضای مجازی در سطح حوزه های بسیج سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرزبرگزار شد .
کریم محمدخانی مسئول فاوای سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز اظهارداشت: رزمایش پدافند غیرعامل  مقابله با تهدیدات فضای مجازی با حضور کاربران فضای سایبری در جهت آموزش و آمادگی بسیجیان برای مقابله با تهدیدات و خطرات فضای اینترنتی برگزارگردید.

وی تاکید کرد: بسیجیان و کاربران فضای سایبری در جهت آشنایی با نوع تهدیدات و خطرات، آشنایی با چگونگی مقابله و نوع دفاع در فضای مجازی آموزش داده می‌شوند که در نهایت منجر خواهد شد تا کاربران فضای اینترنتی با هوشیاری و آگاهی در این عرصه حضوری تاثیر گذار و فعال داشته باشند.

محمدخانی گفت: رزمایش پدافند غیرعامل سایبری وآموزش کاربران فضای مجازی در جهت مقابله با انواع ویروس ها ، بدافزارها و هکرها صورت می پذیرد که کاربران این حوزه بتوانند با انواع تهدیدات فضای مجازی که توسط دشمنان طراحی و اجرا می گردد مقابله نمایند.

وی خاطر نشان کرد: همانطور که امر پیشگیری همواره مهم تر از درمان می باشد، آموزش بسیجیان و کاربران فضای سایبری برای آمادگی آنان در جهت حضور در شرایط بحرانی و خطرات احتمالی فضای اینترنتی صورت می‌گیرد تا بسیجیان قادر باشند تا در شرایط لازم و بحرانی با تصمیم گیری فوری اقدامات لازم را انجام دهند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر