۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۱۶۸۱۹
تأمین امنیت غذایی و صیانت از اقتصاد کشاورزی یکی از مهم ترین اولویت های پدافند غیر عامل است.
 مدیر صنایع کشاورزی و دبیر پدافند غیرعامل جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری گفت: پدافند غیر عامل از ضروریات مدیریتی هر جامعه است که در زندگی روزمره نیز به آن نیازمندیم.

طهمورث فتاحی با بیان اینکه امنیت و استراتژی کشور بر اساس امنیت غذایی استوار است، افزود: استان چهارمحال و بختیاری نقش تعیین کننده ای در تامین امنیت غذایی کشور دارد.

وی جایگاه ویژه و ممتاز چهارمحال و بختیاری در تولید چندین نوع محصول کشاورزی را یادآور شد و اضافه کرد: این استان به عنوان قطب منابع آبی، کشاورزی و دامی کشور، دارای جایگاه اساسی در پدافند غیر عامل، مقابله با تحریم های اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی است.

فتاحی با تاکید بر ضرورت توجه ویژه به پدافند غیر عامل در بحث امنیت غذایی و پایداری تولید تصریح کرد: تأمین امنیت غذایی و صیانت از اقتصاد کشاورزی یکی از مهم ترین اولویت های پدافند غیر عامل است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درخصوص فرهنگ و مدیریت جهادی گفت: باید با برنامه ریزی مدون برای کشاورزان و بهره برداران، ساز و کار پدافند غیر عامل در این بخش را به دلیل نقش بسیار مهم در امنیت غذایی، استقلال، خودکفایی و اقتصاد مقاومتی به طور جدی پیگیری و اجرا کنیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر