۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۱۶۷۱۶
در دهمین روز از شهریور ماه سال جاری، رزمایش تخصصی پدافند غیرعامل در شهرک صنعتی بیدک بجنورد برگزار گردید. این شهرک صنعتی با بیش از ۴۵ واحد صنعتی، یکی از مراکز حساس استان بوده که شاهد برگزاری رزمایشی با سناریوی فرضی بمب گذاری تروریستی در یکی از واحدهای مستقر در خود بود.
این رزمایش به همت سازمان بسیج کارگری سپاه جواد الائمه (ع) استان و با همکاری واحدهای مختلفی از فرماندهی انتظامی استان همچون معاونت فاوا، یگان ویژه، بهداری ناجا، چک و خنثی و پلیس راهور و دستگاه های امدادی و خدمت رسانی همچون شرکت آبفا شهری، شرکت توزیع نیروی برق، شرکت گاز، شرکت ارتباطات زیرساخت، شرکت شهرک های صنعتی، جمعیت هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی و همچنین فرمانداری بجنورد و با نظارت اداره کل پدافند غیرعامل استانداری برگزار گردید.

 نوروزیان معاونت امنیتی، انتظامی و اجتماعی استاندار و جانشین شورای پدافند غیرعامل استان ضمن حضور در محل، از نزدیک با روند اجرای مراحل مختلف از پیش طراحی شده ی رزمایش آشنا شدند.

وی برگزاری چنین اقداماتی را در جهت افزایش توان و آمادگی دستگاه های خدماتی، نظامی و انتظامی لازم و ضروری دانست و خواستار تداوم این گونه رزمایش ها شد.

در پایان در جلسه ای به ریاست مهندس ثروتی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری، تیم های ارزیاب به بررسی و ارزیابی اولیه مراحل مختلف رزمایش پرداختند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر