۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۱۶۶۱۶
بمناسبت گرامیداشت هفته دولت، همایش پدافند غیرعامل ویژه مدیران و فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج و گردانهای بیت المقدس و کوثر روز یکشنبه مورخ 8/6/94 در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بهشهر با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری مازندران برگزار گردید.

بمناسبت گرامیداشت هفته دولت، همایش پدافند غیرعامل ویژه مدیران و فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج و گردانهای بیت المقدس و کوثر روز یکشنبه مورخ 8/6/94 در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بهشهر با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری مازندران برگزار گردید.

در این همایش نبوی مدیرکل پدافندغیرعامل استان مازندران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دولت مردان شهید، شهیدان رجائی و با هنر، علت اینکه هفته دولت در سالگرد شهادت دوتن از شریف ترین فرزندان این ملت شهید رجائی و شهید باهنر قرار داده شده است این است که این دولت نخستین دولت مکتبی بود که پس از حاکمیت لیبرالها بر کشور، عهده دار اداره آن گردید و در آن دوره بحرانی نهایت تلاش خویش را بطور صادقانه در خدمت به آرمانهای مقدس انقلاب بکار برد تا بتواند ضربات نا جوانمردانه ای را که توسط عناصر لیبرال و ضد انقلاب، بر انقلاب وارد شده بود را جبران کنند از همه مهمتر تعهد آن دولت مردان نسبت به مکتب و خط پویای امام بود تا آنجا که جان خویش را بر سر آن نهادند از اینرو خون سرخشان برای همیشه پشتوانه این انقلاب و الگوی همه دولتمردان پس از آنان گردید.

دبیر شورای پدافند غیرعامل گفت: یکی از ویژگی های دولت در همه جا، اقتدار است. منتها فرق دولتها در ریشه های این اقتدار قرار دارد. دولت های آمریکا- انگلیس و اروپایی ریشه اقتدار خود را از سازمان های جاسوسی و سلاح های پیشرفته اتمی و غیره می گیرند ولی در نظام جمهوری اسلامی ایران، دولت مجموعه ای متشکل و هماهنگ و نشأت گرفته از اراده ملت است که به قصد تحقق بخشیدن احکام الهی اسلام در جهت خدمت به آحاد مردم کمر بسته است چرا که حکومت از دیدگاه اسلام برخاسته از موضوع طبقاتی و سلطه گری فردی یا گروهی نیست بلکه تبلور آرمان سیاسی ملی هم کیش و هم فکر است که در روند تحول فکری و عقیدتی راه خود را بسوی هدف نهایی یعنی حرکت بسوی الله می گشاید.

وی عنوان نمود هفته دولت فرصت مغتنمی برای بیان عملکرد دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد، بخشی از خدمات دولت را بر شمرد و عنوان نمود علیرغم تنگنای مالی، 762 پروژه با اعتباری بالغ بر 471 میلیارد تومان در این هفته در سراسر استان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

در این همایش مدیرکل پدافندغیرعامل پیرامون تاریخچه و اهداف پدافندغیرعامل- اهداف دشمن در جنگ نرم و سایبری و مدیریت زندگی مجازی و همچنین نقش بسیج در پدافند غیرعامل من جمله آگاه سازی و اطلاع رسانی- امداد و نجات- برگزاری تمرین و رزمایش در بازدارندگی- کاهش آسیب پذیری و حفاظت از سیستم ها در دستگاه ها و محلات و همچنین  اجرایی نمودن مبحث 21 مقررات ملی ساختمان- بند الف ماده 215 و بند (ع) تبصره 3 قانون بودجه 94 بطور مشروح مطالبی را ارائه نمودند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر