۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۲
کد خبر: ۱۶۴۰۲
اداره کل هواشناسی استان خراسان شمالی برای سومین بار در هفته جاری نسبت به وقوع بارش های رگباری و سیلاب در این منطقه از کشور هشدار داد.
 اداره کل هواشناسی خراسان شمالی روز دوشنبه اعلام کرد: بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی و تصاویر ماهواره ای بیانگر جو ناپایدار در استان است که از عصر امروز باعث افزایش ابر، وزش باد شدید و در پاره ای نقاط بارش باران همراه با رگبار و رعد و برق دور می شود.

براساس این گزارش بارش شدید باران عصر امروز باعث آبگرفتگی احتمالی معابر و سیلابی شدن رودخانه می شود و پیش بینی می شود این جریان ناپایدار نیز با تگرگ همراه باشد.

اداره کل هواشناسی استان خراسان شمالی از ستاد مدیریت بحران استان خواسته تا تدابیر لازم را برای جلوگیری از خسارت های احتمالی در نظر داشته باشد.

بیشینه دمای هوای استان در 24 ساعت آینده به 28 درجه سانتیگراد و کمینه آن نیز به 16 درجه می رسد که به نسبت روز گذشته دمای استان دو درجه خنک تر می شود.

در دو روز گذشته بارش شدید باران رگباری در شهرستان های راز و جرگلان، مانه و سملقان، بجنورد و شیروان با خسارت هایی همراه بوده که برآورد اولیه خسارت ها به میزان بیش از 100 میلیارد ریال است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر