۱۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۱۵۴۲
مهمترین عناوین روزنامه های صبح روز پنجشنبه را در اینجا می توانید بخوانید:
به گزارش پایداری ملی، مهمترین عناوین روزنامه های صبح روز پنجشنبه  را در اینجا می توانید بخوانید:
 
روزنامه کیهان:

آقاي مرسي! انقلاب مصر براي دوستي با اسرائيل نبود

يك تحليلگر ارشد مصر محمد مرسي را به خاطر نگارش نامه صميمانه به رئيس رژيم صهيونيستي مورد سرزنش قرار داد و آن را مغاير با آرمان هاي انقلاب مصر توصيف كرد.


هالوي: آمريكا در دامي گرفتار شده كه براي ملت ايران پهن كرد

رئيس اسبق سرويس جاسوسي موساد مي گويد مردم ايران خشمي عميق نسبت به آمريكا دارند و آمريكا به خاطر سوابق منفي اش، گزينه هاي محدودي در مقابل ايران دارد.

اپوزيسيون 100 دست آفتابه لگن هيچي!

محافل اپوزيسيون همچنان با وحشت از نفوذ گسترده نيروهاي اطلاعاتي ايران در ميان گروهك هاي ضد انقلاب خبر مي دهند.




روزنامه تهران امروز:

برای رابطه با آمریکا رهبری باید اجازه بدهند

اظهارات اخير مقامات آمريكا درباره مذاكره با ايران با واكنش چهره‌هاي سياسي مواجه شده است. از جمله اينكه حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر مي‌گويد: براي رابطه با آمريكا رهبري بايد اجازه بدهند.

جمشید بسم‌الله را به عنوان بالاترین مقام اقتصادی دولت تعیین کنید

به‌دنبال طرح برخي مسائل از جمله نقش فردي به نام «جمشيد بسم‌الله» از سوي دولت، عباس عبدي از چهره‌هاي اصلاح‌طلب طي يادداشتي به اين موضوع پرداخت.


نمی توان تضمین داد فساد مالی دوباره اتفاق نیفتد

حجت‌الاسلام مصطفي پورمحمدي رئيس سازمان بازرسي كل كشور درباره فساد بانكي سه هزار ميلياردي گفت: در این پرونده 2 بانک دولتی و یک بانک خصوصی دخیل بودند شما به این فکر کنید که اگر اموال این گروه ضبط نمی‌شد و کنترل نمی‌شد هر سه بانک ورشکست می‌شدند و به این فکر کنید که با ورشکست شدن این 3 بانک 3 بنگاه اقتصادی زمین می‌خورد.

اگر بیاییم برای برد می‌آییم نه باخت!

اسحاق جهانگيري كه از جمله نامزدهاي جريان اصلاحات در انتخابات رياست‌جمهوري يازدهم است در تازه‌ترين گفت‌وگوي خود از احتمال برد اين جريان در رقابت انتخاباتي آينده خبر داد.



روزنامه قدس:

احمدی‌نژاد را عصبی نکنید

روح ا... حسینیان، نماینده مردم تهران گفت: متاسفانه عده‌ای از نقطه ضعف احمدی نژاد که لجاجت و عصبانیت است سوء استفاده می‌کنند تا وی را به حالت عصبانیت و لجاجت بیشتری بکشانند که این به صلاح کشور نیست.

«جمشید بسم‌ا...» را شناسایی کنید

فاطر نیوز با انتشار عکسهایی از سبزه میدان پاتوق دلالان ارز، از مردم خواسته تا جمشید بسم ا... را که به گفته معاون اول رئیس جمهور نرخ ارز را بالا و پایین می برد ، شناسایی کنند.

نظر آقاتهرانی درباره بازدید ازاوین

مرتضی آقا تهرانی، نماینده مجلس در پاسخ به این پرسش که آیا شما بازدید از زندان اوین را کاری درست می‌دانید، گفت: این مساله را مساله جدی نظام نمی‌دانم، مشکلات ما جدی‌تر و مهم‌تر است.

بازدید از زندان با مجوز قوه قضاییه

محمدتقی رهبر در واکنش به نامه اخیر رییس جمهور به رییس قوه قضاییه گفت: نظر به اینکه زندان در اختیار قوه قضاییه است باید بازدید از زندان با هماهنگی قوه قضاییه باشد.

رعایت حجاب از سوی خانواده مسوولان

فاطمه آلیا، عضو فراکسیون زنان گفت:مسوولان و خانواده‌های آنان موضوع عفاف و حجاب را رعایت کنند تا بتوان این موضوع را در جامعه نهادینه کرد.

کار افراد بیمار است

میرکاظمی نماینده مجلس در رابطه با انفجار خط لوله گاز در شهرستان شوش گفت:اقدام انفجار در خط لوله انرژی کشورمان اقدام تروریستی نیست بلکه افرادی بخاطر عصبانیت این اقدامات را انجام می‌دهندو تنها برخی از افرادی که از بیماری عصبی رنج می‌برند هر از چندگاهی در کشور اقدام به چنین حرکاتی می‌کنند



روزنامه جمهوری اسلامی:


* حجت الاسلام كاظم صديقي مي‌گويد: "عبادت بدون پذيرش نظام، راه شيطان است".

امام جمعه موقت تهران دوشنبه شب در پنجمين سالروز رحلت آيت‌الله سيد جواد مدرسي در مسجد بياق خان بازار يزد با اشاره به سفر اخير رهبر انقلاب به استان خراسان شمالي گفت: همانگونه كه ايشان فرموده‌اند كسي كه عالم باشد ولي خود را از نظام كنار بكشد، تفكري سكولار دارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر