۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۱۴۸۰۶
استاندار و رییس شورای پدافند غیرعامل استان:
انصاری استاندار زنجان ضمن تشکر از گزارش‌های ارائه شده توسط روساي کارگروه‌ها و فعالیت‌های انجام شده توسط دستگاه‌های اجرایی مربوطه در جهت تحقق برنامه‌های پدافند غیرعامل، بر لزوم مرزبندی بین وظایف مدیریت بحران و پدافند غیرعامل تأکید کرد.

اولین جلسه شورای پدافند غیرعامل استان زنجان در سال 94 به ریاست جناب آقای مهندس انصاری استاندار و رییس شورای پدافند غیرعامل استان و با حضور اعضاء و روساي کارگروه‌های تخصصی برگزار گردید.

در ابتدای جلسه میرزایی مدیرکل پدافند غیرعامل استان و دبیر شورا ضمن خوش آمدگویی به اعضاء و روساي کارگروه‌های تخصصی شورای پدافند غیرعامل استان و تبریک حلول ماه مبارک رمضان، درخواست ارائه گزارش فعالیت‌های صورت گرفته توسط کارگروه‌ها را نمود و نمایندگان به بیان اهم فعالیت‌های کارگروه متبوع خود پرداختند.

انصاری استاندار زنجان ضمن تشکر از گزارش‌های ارائه شده توسط روساي کارگروه‌ها و فعالیت‌های انجام شده توسط دستگاه‌های اجرایی مربوطه در جهت تحقق برنامه‌های پدافند غیرعامل، بر لزوم مرزبندی بین وظایف مدیریت بحران و پدافند غیرعامل تأکید کرد و عنوان نمود که عدم تفکیک مناسب بین وظایف این دو حوزه می‌تواند منجر به انجام برخی کارهای موازي و تکراری گردد که این امر صرف زمان و هزینه‌های اضافی را در پی خواهد داشت.

رییس شورای پدافند غیرعامل استان بیان داشت که پدافند غیرعامل مجموعه‌ای از پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها در مقابل یک تهاجم برنامه‌ریزی شده می‌باشد و شرایط کنونی جهان به گونه‌ای پیش رفته است که برخی از دولت‌ها و گروه‌ها دست به اقدامات خصمانه‌ای در قبال یک کشور می‌زنند که از جنس نظامی و آفندی نمی‌باشد و به منظور مقابله با این قبیل موارد، لزوم برنامه‌ریزی جهت دفاع غیرمستقیم از تأسیسات حیاتی و مردم امری ضروی است.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر