۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۱۴۲۸۶
رئیس سازمان پدافند غیر عامل:
رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشورگفت: با توجه به اهمیت هر کدام از مراکز حساس کشور با اولویت بندی، برنامه های سازمان پدافند غیر عامل جهت مصون سازی این اماکن به ترتیب در حال اجرا است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پایداری ملی، سردار سرتیپ غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در مراسم افتتاح مجتمع فرهنگی شهید تهرانی مقدم ، ضمن تبریک میلاد حضرت صاحب الزمان(عج) و خیر مقدم به سردار فیروز آبادی رئیس ستاد نیرو های مسلح و خانواده شهیدان صیاد شیرازی، بروجردی، کاوه ،آبشناسان ، زین الدین و طهرانی قدم با اشاره به اینکه اولین هسته تشکیل صنعت موشکی توسط شهید طهرانیمقدم ایجاد شد، گفت: این اتفاق در فضایی انجام شد که امروز در اختیار سازمان پدافند غیرعامل قرار گرفته استو امیدواریم طوری عمل کنیم که یاد وخاطره ایشان زنده نگه داشته شود.

سردار جلالی با بیان اینکه یک ماکت از موشک خلیج فارس که موشکی ساحل به دریا است در حیاط مجتمع فرهنگی ساخته ایم، تصریح کرد: تلاش می کنیم تا دستاوردهای این بزرگوار را در محوطه این مجتمع فرهنگی پیاده سازی کنیم و تمام سعی مان را کرده ایم در قالب طرح های مهندسی وهنری آرزوی این شهید که همواره می گفت می خواهم این موشک ها روزی به اسرائیل اصابت کند را پیاده سازی نماییم.

رئیس پدافند غیرعامل کشور ادامه داد: آثار ارزش های دفاع مقدس تبدیل به مجتمع فرهنگی شد و سعی کردیم با ساخت سردیس شهدا تلاش و زحمات آنها را در قالب تصاویر داشته باشیم.

وی گفت:در بازسازی این سالن سعی شده به گونه ای عمل شود تا یاد شهدا، تداوم رویکرد، حفظ آثار شهدای عزیزمان در ذات طراحی هم در نام گذاری و هم ساخت سردیس و نماد تلاش ها و یادبود آنها همچون ماکت موشکی در فضای داخل و خارج سالن حفظ شود.

وی با بیان اینکه فضای مجتمع فرهنگی شهید تهرانی مقدم کارکردی دو طرفه دارد، خاطرنشان کرد: ما از این فضا در دو جهت استفاده می کنیم یکی برای برگزاری همایش ها و جلساتی که سازمان پدافند غیرعامل برگزار می کند و دیگری به عنوان یک مجتمع فرهنگی که در اختیار مردم نیز خواهد بود.

جلالی در ادامه گفت: با توجه به اهمیت هر کدام از مراکز حساس کشور با اولویت بندی، برنامه های سازمان پدافند غیر عامل جهت مصون سازی این اماکن به ترتیب در حال اجرا است.

وی گفت:پدافند غیر عامل برای حفاظت از زیرساخت ها و اماکن حساس کشور برنامه های بسیار خوبی را اجرا کرده تا کارکرد این اماکن حفظ شود.

در پایان مجددا از حضور همه مهمانان عزیز از جمله سردار سرلشکر دکتر فیروزآبادی، سردار سلامی ،سردار کوثری وخانواده شهیدان صیاد شیرازی، بروجردی، کاوه ،آبشناسان ، زین الدین و طهرانی مقدم تقدیر و تشکر نمود.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر