۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۱۴۲۴۷
مدیرکل پدافند غیر عامل خوزستان:
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان گفت: اجرای هر پروژه ای در خوزستان و کشور باید با نگاه و توجه به اصول پدافند غیر عامل باشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پایداری ملی، محمد حری شنبه در نشست خبری در استانداری خوزستان اظهار کرد: پارسال اداره کل پدافند غیر عامل استانداری خوزستان 370 پروژه را کنترل کرد تا برای اجرای آنها نظر پدافند غیر عامل را بکار گیرد.

وی بیان کرد: هم اکنون مهم ترین بحث در پدافند غیر عامل ایجاد زیرساخت های لازم ایمنی در کشور است.

وی گفت: از پارسال مقرر شده که اجرای هر پروژه عمرانی در خوزستان با دریافت کردن صلاحیت پدافند غیر عامل انجام شود.

حری، با اشاره به اینکه اداره کل پدافند غیر عامل در خوزستان نزدیک به دو سال است که فعالیت دارد افزود: واژه پدافند غیر عامل شاید برای بسیاری نا آشنا باشد این در حالی است که این مهم برای مصونیت جامعه از هر تهدیدی بسیار اهمیت دارد و بالغ بر 10 سال است که با دستور رهبری در کشور در حال اجرا است.

وی گفت: پارسال آموزش هایی برای عموم و آشنایی جامعه با پدافند غیر عامل اجرا شد که امسال نیز در سه سطح عمومی، تخصصی و تربیت مربی این آموزش ها اجرا می شود.

مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری خوزستان افزود: شورای پدافند غیر عامل در خوزستان متشکل از12 کارگروه است که برای شناسایی تهدیداتی که سازمان ها و ادارات و جامعه را تهدید می کنند فعالیت دارد.

وی اظهارکرد: پدافند غیر عامل در خوزستان امسال با سیاست تخصصی کردن آموزش و اجرای آن در جامعه وارد عمل می شود و ادارات و سازمان ها و مردم در این حوزه آموزش لازم را فرا می گیرند.

وی بیان کرد: امسال بنا شده جشنواره هایی برای آشنایی هر چه بیشتر مردم با پدافند غیر عامل در خوزستان برگزار شود و برگزیدگان آن در نیمه دوم امسال معرفی می شوند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر