۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۴
کد خبر: ۱۴۱۳۳
روند تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل استان خوزستان با حضور معاون فنی سازمان پدافند غیرعامل کشور بررسی شد.

با حضور  معاون فنی سازمان پدافند غیرعامل کشور در اداره کل پدافند غیرعامل استانداری خوزستان روند تهیه و تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل استان خوزستان و تطابق آن با شرح خدماتی ابلاغی بررسی شد.

معاون فنی سازمان پدافند غیرعامل کشور ضمن بررسی مراحل طی شده، یکی از وظایف اصلی مشاور طرح جامع پدافند غیرعامل را تطبیق و تلفیق اهداف و سیاست های اسناد بالادستی با شرایط و ویژگی های خاص استان خوزستان دانست و در خصوص ارائه دستورالعملها و اسناد بالادستی جهت تهیه هر چه بهتر طرح جامع پدافندغیرعامل اعلام آمادگی کرد.

وی ضمن تبیین برخی از تهدیدات استان خوزستان خواستار اتخاذ دیدگاه نو، بدیع و همچنین تهدید شناسانه در تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل استان شد.

در ابتدای جلسه حری، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری به ارائه گزارشی درباره ی نحوه انتخاب مشاور و اقدامات انجام شده در خصوص طرح جامع پدافند غیرعامل استان پرداخت و افزود: طرح جامع پدافند غیرعامل در 4 بخش و در دو مرحله اجرا می گردد.

وی همچنین با اشاره به مطالعات انجام شده قبلی گفت: مطالعات انجام شده با رویکردی متفاوت با شرح خدمات ابلاغی از سوی سازمان پدافند غیرعامل و قبل از ابلاغ شرح خدمات شروع و تهیه شده که در مطالعات جدید تلاش شده است این روند اصلاح گردد.

مشاور طرح نیز در خصوص اقدامات صورت گرفته گفت: هم اکنون در مرحله ی دریافت و جمع بندی اسناد بالادستی و اطلاعات مرتبط با آمایش و تهدیدشناسی استان قرار داریم و در صدد جذب نیروی خبره بومی و تشکیل و فعال سازی کارگروه های حوزه های مختلف پدافند غیرعامل هستیم و بر طبق برنامه زمانبندی انجام شده تا پایان نیمه اول سال آینده مرحله اول طرح به پایان خواهد رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر