۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹
کد خبر: ۱۳۳۲۹
بررسی پیش نویس سند فرابخشی پدافند غیر عامل و امنیت در برنامه ششم توسعه استان سمنان صورت گرفت

در جلسه دبیران کارگروههای تخصصی 12 گانه شورای پدافند غیرعامل استان،بررسی پیش نویس سند فرابخشی پدافند غیر عامل و امنیت در برنامه ششم توسعه استان صورت گرفت:

 با عنایت به در دست تدوین  بودن پیش نویس سند فرابخشی پدافند غیر عامل و امنیت در برنامه ششم توسعه جلسه کمیته با حضور اعضاء (دبیران کارگروه های تخصصی 12 گانه شورای پدافند غیر عامل استان) در روز دوشنبه مورخ 94/1/31  در محل استانداری تشکیل گردید.

در ابتدا  پازوکی مدیر کل و رئیس کمیته پدافند غیر عامل و امنیت ضمن ارائه گزارش خلاصه از اهم اقدامات این اداره کل در تدوین سند فرابخشی پدافند غیر عامل و امنیت از مشارکت و همکاری اعضاء و کارگرو ههای تخصصی شورای پدافند غیر عامل استان بعنوان اعضاء اتاق فکر تقدیر و تشکر نمود.

سپس  مهندس عزیز الدین معاون دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری با ابراز رضایتمندی از پیش نویس، نقطه نظرات ارشادی را اعلام نمود. اداره کل پدافند غیر عامل دراستان سمنان در ورود به برنامه ششم در بخش پدافند غیر عامل در سطح کشور پیشگام می باشد

در ادامه پس از بیان اهمیت سند فرابخشی پدافند غیر عامل مشرف بر اسناد بخشی و شرح خلاصه ای از اهم اقدامات، هر یک از اعضاء نقطه نظرات اصلاحی و کارشناسی خود را در خصوص تقویت سند و کم و کیف بند های مختلف پیش نویس ارائه ارائه نمودند .

در خاتمه مقرر شد کلیه کارگروه های تخصصی 12 گانه شورای پدافند غیر عامل ضمن بررسی پیش نویس ارائه شده نقطه نظرات کارشناسی و فرابخشی نهایی خود را حداکثر تا تاریخ 94/2/7 جهت لحاظ کردن در سند پدافند غیر عامل به اداره کل پدافند غیر عامل استانداری کتبا ارائه نمایند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر