۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۰
کد خبر: ۱۲۴۲۹
مدیرکل پدافند غیرعامل کرمانشاه:
مدیرکل پدافند غیرعامل استان عنوان کرد:شرکت های مهندسین مشاور پدافند غیر عامل استان برای دریافت گواهینامه اقدام نمایند.
مدیرکل پدافند غیرعامل استان عنوان کرد:شرکت های مهندسین مشاور پدافند غیر عامل استان برای دریافت گواهینامه اقدام نمایند.

"رضا محمودیان با اعلام این خبر افزود: برابر ماده 215 قانون برنامه پنجم توسعه، تهیه پیوست ملاحضات و مطالعات پدافند غیر عامل برای همه طرح ها و پروژه های سرمایه ای ملی و استانی الزامی است که در همین راستا تعداد قابل توجهی  از طرحها و پروژه های  سرمایه ای و زیرساختی که در استان در حال اجرا می باشد نیاز به ایمن سازی و مصونیت بخشی در برابر تهدیدات با اقدامات پدافند غیر عامل دارند.

وی افزود: اجرای طرح های مطالعاتی و عملیاتی پروژه های عمرانی و سرمایه ای دستگاه های اجرایی ملی و استانی توسط شرکت ها ومشاورین بومی کم هزینه تر و مطلوب تر میباشد و لذا این اداره کل اقدام به شناسایی شرکتها و مشاورین بومی در سطح استان نموده است.

مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری کرمانشاه در خصوص ساماندهی شرکت های مهندسین مشاور برای انجام مطالعات پدافند غیر عامل طرح ها و اجرای پروژه های زیر ساختی و عمرانی مهم استان اظهار کرد: شرکت ها و مشاورینی که بر اساس دستور العمل سازمان پدافند غیر عامل کشور دارای  شرایط لازم عمومی و اختصاصی باشند و در حوزه های مختلف پدافند غیر عامل از جمله فنی و عمرانی ،  سایبری ، زیستی و ... فعال هستند ، میتوانند درخواست مدارک و مستندات خود رابه اداره کل پدافند غیر عامل استانداری کرمانشاه تحویل تا در اسرع وقت مورد بررسی قرار گیرد .

وی در پایان افزود: گواهینامه شرکت های مهندسین پذیرفته شدگان توسط سازمان پدافند غیر عامل کشور صادر خواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر