۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۱۲۰۰۸
مدیر کل پدافند غیر عامل استان کرمانشاه گفت:عصر فردا اختتامیه کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

رضا محمودیان  اظهار داشت: کارگاه‌های آموزشی پدافند غیرعامل از روز  یازدهم بهمن ماه به‌مدت چهار روز در مرکز پژوهش‌های استانداری کرمانشاه و با حضور برخی از مدیران ارشد استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در سر فصل‌های مختلف برگزار شده است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان کرمانشاه با بیان اینکه اساتید این کارگاه‌های آموزشی از دانشگاه علوم و فنون تهران بودند، گفت: در کارگاه‌های برگزار شده چهار سر‌فصل پدافند غیر‌عامل عمومی، زیستی، سایبری و بحران با حضور چهار استاد متخصص در این مباحث تدریس و آموزش داده شد.

محمودیان با اعلام اینکه اختتامیه این کارگاه‌های آموزشی فردا در کرمانشاه برگزار می‌شود، افزود: فردا کارگاه‌های تهدیدات زیستی، سایبری، اقتصاد مقاومتی، جنگ روانی و سازه‌های امن با حضور پنج استاد متخصص از دانشگاه علوم و فنون تهران برای کارگروه‌های دوازده‌گانه، شهرداری‌ها، فرمانداران و بخشداران برگزار می‌شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با وجود اینکه مدیران دولتی باید برای پاسخگویی به تهدیدات دشمنان آمادگی داشته باشند و ابتدا باید این آمادگی را در مقابله با تهدیدات داخلی و شناسایی راهکارهای مناسب کسب کنند اما برخی از مدیران در کارگاه آموزشی شرکت نکردند.

محمودیان با گلایه از برخی مدیران برای عدم حضور در این کارگاه‌های آموزشی پدافند غیرعامل، بیان کرد: اساتید حاضر در این کارگاه‌ها را استادهای مجرب دانشگاه علوم و فنون تهران تشکیل می‌دادند که آگاهی از موضوعات و مباحث ارائه شده در این کلاس‌ها برای مدیران ضروری بود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان کرمانشاه با قدردانی از مسئولان حاضر در این کارگاه‌ها که در راستای هرچه بهتر برگزاری آن تلاش کردند، گفت: نوپا بودن پدافند غیر‌عامل یاری بیشتر مدیران و مسئولان استان کرمانشاه را برای توسعه فعالیت‌ها و جایگاه این بخش نیازمند است.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۰۷ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۳
0
0
با سلام پیشنهاد می شود همه دستگاههای اجرایی یک ااستان از خود مرکز استان تا فرمانداریها و بخشداریها و شهرها و دهیاریها دارای واحدی تحت عنوان پدافند غیر عامل شوند تا در این مورد استعداد یابی گردد وگرنه مدیران آنچنان درگیر کار خود هستند که بعضاً این موضوع از یادها خواهد رفت
پاسخ