۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۳
کد خبر: ۱۱۶۵۵
جلسه کارگروه پشتیبانی و خدمات شهری شورای پدافند غیر عامل استان خراسان شمالی، به ریاست معاونت امور عمرانی استانداري و با حضور مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری خراسان شمالی در سالن جلسات استانداری برگزار گرديد.

جلسه کارگروه پشتیبانی و  خدمات شهری شورای پدافند غیر عامل استان خراسان شمالی،  به ریاست معاونت امور عمرانی استانداري و با حضور مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری خراسان شمالی در سالن جلسات استانداری برگزار گرديد.

علی‌نیا معاونت عمرانی استاندار در این جلسه خواستار نگاه ویژه مدیران مرتبط با خدمات شهری پدافند غیرعامل شده و توضیحاتی در این حوزه عنوان نمود .

وی بیان کرد مقاوم سازی خطوط آب و گاز و پیگیری مکان های دارای مخاطره در کاهش آسیب پذیری نقش مهمی دارد و شهرداری و سایر دستگاه های خدمات رسان در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند.

در ادامه علی ثروتی مدیر کل پدافند غیرعامل استان با بیان عناوین کارگروه یازده گانه زیر مجموعه شورای پدافند غیرعامل استان در خصوص وظایف کارگروه پشتیبانی و خدمات شهری  و انتظارات از دستگاهها مواردی را مطرح و بر لزوم خلاقیت و جامع نگری مدیران عضو کارگروه در خصوص وظایف محوله تاکید نمود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر