۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۱۱۲۲۸
استاندار تهران:
استاندار تهران گفت: تجمع اربعین حسینی در عراق پدافند غیرعامل در مقابل انحرافات و داعش بود.
' سید حسین هاشمی'  در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان تهران اظهار کرد: اربعین حسینی امسال در عراق و کل مسیرهای منتهی به کربلا بنا اظهارات دوستان و دشمنان بزرگترین تجمع بشری بود که برگزار شد.

وی بیان کرد: تجمع اربعین حسینی در کربلا نشان داد که دشمنان و خصوصا داعش باید فکر دیگری کنند چرا که نمی توانند در مقابل شیعه دوازده امامی ایستادگی کنند.

هاشمی با بیان اینکه تحلیل ها در آینده این مطلب را به اثبات خواهد رساند عنوان کرد: با وجود سانسور آگاهانه ای که از سوی رسانه های غربی بر این تجمع اعمال شد اما شکوه و عظمت آن جهان را مبهوت کرد.

وی حضور بیش از 10 میلیون زائر در کربلا را در تاریخ بی نظیر دانست و تصریح داشت: این عزت امام حسین(ع) است که روز به روز بیشتر می شود، در دنیایی که از فن آوریهای نوین آی تی و کامپیوتر فرا گرفته است.

استاندار تهران در ادامه اظهار داشت: باید قبول کنیم وظیفه شورای فرهنگ عمومی استان تهران تنها هماهنگ کردن است و این شورا مجری نیست.

وی با قدردانی از همه کسانی که در عراق به زائران خدمت رسانی کردند گفت: استان تهران در مجموع در این مسیر به عنوان خادم امام حسین(ع) خوب عمل کرد.

در ادامه رییس شورای فرهنگ عمومی استان تهران مهمترین رسالت این شورا را هماهنگی بین دستگاههای اجرایی دانست.

' سید رضا تقوی' تاکید کرد: تنها وظیفه هماهنگی فعالیت های فرهنگی دستگاههای اجرایی در راستای اهداف نظام بر عهده ماست.

وی با بیان این مطلب که همه با هم باید مسائل را پیش ببریم تصریح داشت: اگر در تفکر همه «من» وجود داشته باشد نمی توان در بحث فرهنگی قدمی بر داشت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر