۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۱۰۹۱۸
امام جمعه تبریز:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت : پاسداری بسیجیان از ارزش های اسلامی موجب پیروزی در مقابل جنگ نرم دشمنان می شود.
آیت الله محسن مجتهد شبستری در همایش طلاب و روحانیون بسیجی در مسجد جامع تبریز افزود: استکبار همانطور که در جنگ تحمیلی شکست خورد؛ با فعالیت های فرهنگی و تبلیغی بخصوص عمل به اسلام و خودسازی بسیجیان و جوانان در جنگ نرم و هجمه های فرهنگی هم با پیروزی جوانان ایرانی از اهداف خود بازمی ماند.

وی یادآورشد: بسیج همواره در خط مقدم مقابله با تهاجم فرهنگی و عرصه سازندگی کشور حضور داشته و هر جا که بسیج و روحانیت لازم بوده نقش آفرینی کرده است.

امام جمعه تبریز گفت: عرصه فرهنگی مهمترین میدان مقابله با دشمنان انقلاب بوده و تهاجم فرهنگی دشمنان جدی است.

آیت الله شبستری اظهارکرد: دشمن به دنبال تضعیف ارزش های دینی و ایجاد ابتذال در بین جوانان و جامعه به وسیله ماهواره و اینترنت است.

عضو خبرگان رهبری گفت: انسان مومن دارای اعتقادات محکم بوده و صبور و مثمرثمر می باشد که بسیج مصداق این ویژگی ها بوده و به فرموده امام راحل شجره طیبه است .

آیت الله مجتهد شبستری بیان داشت: تقویت استقامت ،اخلاص، تقوی، ولایت پذیری در مردم و بسیجیان موجب پیشرفت و اقتدار کشور شده بطوری که قدرت های بزرگ دنیا در مقابل ایران احساس حقارت می کنند.

وی افزود: نامه اوباما به رهبر معظم انقلاب نمونه ای از قدرت ایران است و امنیت کشور هم از نمونه های دیگر قدرت و عزت انقلاب در جهان است .

نماینده ولی فقیه درآذربایجان شرقی همچنین با بیان اهمیت و جایگاه ولی فقیه بر وفاداری ،اطاعت پذیری و پاسداری از ولایت فقیه تا پای جان تاکید کرد و افزود: تا زمانی که قطره ای خون در رگهایمان جاری است از ولایت فقیه حمایت و پاسداری می کنیم .
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر