۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۱۰۹۰۸
رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی:
رئیس بسیج رسانه خراسان‌رضوی از برگزاری نخستین همایش "پدافند غیرعامل و رسانه" در مشهد مقدس خبر داد و گفت: این همایش ۱۲ آذر برگزار می‌شود.

جواد علما اظهار کرد: نخستین همایش پدافند غیرعامل و رسانه با حضورمدیران روابط عمومی های ادارات با مشارکت دفتر پدافند غیرعامل استانداری خراسان رضوی برگزار می شود.

وی از برگزاری دوره‌های آموزشی خبرنگاری مقدماتی ویژه علاقمندان به این حرفه خبر داد و افزود: این دوره‌های آموزشی بصورت کاربردی است و علاقمندان برای ثبت نام در این دوره های آموزشی می توانند تا 15 آذر اقدام به ثبت نام کنند.

رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی با اشاره به این مطلب که دوره‌های آموزش خبرنگاری در سه مقطع مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته برگزار می شود، تصریح کرد: ظرفیت ثبت نام در مرحله مقدماتی آموزش خبرنگاری 100نفر پیش بینی شده است.

علما از برگزاری همایش آموزشی سواد رسانه‌ای خبر داد و گفت: این دوره‌های آموزشی با نگاه بصیرتی، آسیب‌های رسانه‌ای با حضور 310 نفر از اقشار مختلف بسیج برگزار می شود.

رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی خاطر نشان کرد: در این همایش یک روزه آسیب‌های رسانه‌های مختلف بویژه تاثیرات مخرب ماهواره بر جامعه مورد بررسی قرار می گیرد.

وی به لزوم برگزاری چنین همایش‌هایی اشاره کرد و گفت: با توجه به گسترش وسایل ارتباط جمعی همچون فضاهای مجازی، موبایل،انواع رسانه‌های مکتوب ومجازی آشنایی اقشار مختلف با سواد رسانه‌ای ضروری است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر