۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۵
کد خبر: ۱۰۸۶۱
دبیر اجرایی این کنفرانس محورهای مقالات ارائه شده به این کنفرانس را شامل سازه، زلزله، نقشه‌برداری، مدیریت ساخت و راه‌ و ترابری، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، سازه‌های هیدرولیکی، ژئوتکنیک، فناوری‌های نوین ساختمانی، توسعه پایدار، معماری، برنامه‌ریزی شهری، طراحی شهری، محیط زیست و سایر موارد مرتبط با موضوع کنفرانس برشمرد.

شهراد رضایی تهرانی، دبیر اجرایی این کنفرانس ضمن اعلام این خبر تصریح کرد: این همایش با توجه به اهمیت موضوع توسعه پایدار سعی در ایجاد بستری مناسب برای عرضه آخرین پیشرفت‌های پژوهشی در زمینه عمران و توسعه پایدار دارد و از این رو از همه پژوهشگران و متخصصین در عرصه ‏‏های مرتبط دعوت می‏‏‌کند تا با ارسال آخرین یافته‌های پژوهشی خود، سایر علاقه‌مندان را از نتایج تحقیقات خود آگاه کنند.

وی محورهای مقالات ارائه شده به این کنفرانس را شامل سازه، زلزله، نقشه‌برداری، مدیریت ساخت و راه‌ و ترابری، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، سازه‌های هیدرولیکی، ژئوتکنیک، فناوری‌های نوین ساختمانی، توسعه پایدار، معماری، برنامه‌ریزی شهری، طراحی شهری، محیط زیست و سایر موارد مرتبط با موضوع کنفرانس برشمرد.

رضایی همچنین آخرین مهلت ارسال آثار به این کنفرانس را دهم آذرماه امسال عنوان و خاطرنشان کرد: متقاضیان شرکت در این کنفرانس نیز نهایتاً تا 13 آذرماه برای ثبت نام برای حضور در کنفرانس مهلت دارند.

وی در مورد زمان و محل برگزاری این همایش هم اعلام کرد: این کنفرانس روز 27‌ آذرماه در سالن همایش‎‎های دانشگاه پیام ‌نور استان یزد واقع در بلوار دانشجو برگزار می‏‏‌شود.

دبیر اجرایی نخستین کنفرانس ملی عمران، معماری و توسعه پایدار از سخنرانان کلیدی در این برنامه به دو تن از استادان دانشگاه صنعتی اصفهان و یکی از استادان گروه عمران و معماری دانشگاه یزد اشاره کرد.

به گفته وی، تمام مقالات پذیرفته شده در این کنفرانس با هدف ایجاد و تقویت انگیزه علمی و کسب امتیاز پژوهشی برای پژوهشگران، در مجلات معتبر ISI و ISC انتشار خواهد یافت.

رضایی در پایان نیز یادآور شد: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر یا ارسال مقالات خود به دبیرخانه کنفرانس به نشانی یزد، بلوار دانشجو، دانشگاه پیام‌ نور یزد، دبیرخانه اولین کنفرانس ملی عمران، معماری و توسعه پایدار مراجعه کرده و یا با پست الکترونیکی CAinfo@yazdpnu.ac.ir مکاتبه کنند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر