۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۱
کد خبر: ۱۰۶۷۲
آیت الله سبحانی:
آیت الله سبحانی گفت: سازمان پدافند غیرعامل برای رضای الهی و تقویت انقلاب اسلامی تلاش کند.
آیت الله سبحانی شب گذشته در دیدار رئیس و معاونین سازمان پدافند غیرعامل کشور که در دفتر ایشان حضور پیدا کرده بودند با اشاره به اهمیت کار برای خداوند اظهار کرد: ائمه (ع) در احادیث خود دارند که کاری که برای خداوند باشد ارزش بسیاری دارد.

آیت الله سبحانی افزود: اگر کاری مباح هم باشد و برای رضایت الهی صورت بگیرد و در اصل رضایت الهی را سرلوحه کار‌هایمان قرار دهیم کارمان ارزش معنوی پیدا می‌کند و ثواب بسیاری دارد.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: امام خمینی (ره) پیش از انقلاب در مسجد سلماسی درس می‌داد که در پایان درس خود و به اصرار مرحوم آیت الله سعیدی شاگردان خود را نصیحت می‌کرد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به سخن امام خمینی (ره) درباره انجام کار خیر عنوان کرد: امام خمینی (ره) همیشه شاگردان خود را به انجام دادن کار برای رضای خداوند توصیه می‌کردند.

وی با تصریح براینکه امام حسین (ع) در آخرین لحظات عمر با برکت خود فرمودند که راضی به رضای خداوند هستم اظهار کرد: ما هم باید سعی کنیم که در انجام دادن کارمان رضایت خداوند را سرلوحه کار‌هایمان قرار دهیم.

مرجع تقلید شیعیان خاطرنشان کرد: سازمان پدافند غیرعامل که مسئولیت بزرگی هم دارد باید سعی کند که کارهای خود را تنها برای رضای خداوند انجام دهد و در جهت تقویت آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر