۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۱۰۶۰۲
رزمایش قرارگاه هوایی پدافند خاتم الانبیا بزودی برگزار می شود/
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا گفت: باید پدافندهای عامل و غیرعامل در کنار یکدیگر باشند تا پدافند جامع کشور را تشکیل دهند.
امیرسردار اسماعیلی عصر امروز در کنفرانس خبری پدافند جامع اظهار داشت: برخلاف پدافند هوایی پدافند غیرعامل پدافندی است که مردم و سازمان ها در آن نقش آفرین هستند.

در بخش توپخانه های صحرایی از بسیج مردمی استفاده می کنیم و به دنبال مردمی کردن دفاع هستیم.

فرمانده قرارگاه هوایی پدافند خاتم الانبیا گفت: باید پدافند غیرعامل جدی گرفته شود زیرا برنده صحنه کسی است که از پدافند غیرعامل استفاده می کند.

امیر اسماعیلی در همایش علمی پدافند غیرعامل که در دانشگاه قرارگاه پدافند خاتم الانبیا برگزار شد گفت: علت برگزاری این همایش تخصصی علمی کردن پدافند به شکلی تخصصی بود تا شاهد پدافندی جامع و موثر باشیم.

وی افزود: در میدان نبرد آنچه برای پدافند لازم است اصل دیدن و دیده نشدن است؛ ما باید کاری کنیم که دشمن در صحنه با اتفاقاتی روبرو شود که انتظار آن را ندارد.

فرمانده قرارگاه هوایی پدافند خاتم الانبیا گفت: ما امروز علاوه بر جنگ سخت و نظامی با مسائلی همچون جنگ فیزیولوژیکی، سایبری و عملیات روانی روبرو هستیم که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی به قدرت پدافند غیرعامل کشور اشاره کرد و گفت: در نقاطی که پدافند هوایی گسترش دارد از زیرساخت های پدافند غیرعامل بهره می بریم.

امیر اسماعیلی به برگزاری رزمایش قرارگاه هوایی پدافند خاتم الانبیا اشاره کرد و گفت: در این رزمایشی که بزودی برگزار می شود بخش اعظمی به پدافند غیرعامل اختصاص خواهد یافت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر