۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۱۰۴۳۷
از سوی مدیرکل پدافند غیرعامل کرمانشاه:
از سوی مدیرکل پدافند غیرعامل کرمانشاه ویژه برنامه های هفته گرامیداشت پدافند غیرعامل در استان اعلام شد.
"رضا محمودیان" افزود: در اولین روز از هفته پدافند غیرعامل که مصادف با سوم آبانماه جاری است برنامه های تبلیغی و اطلاع رسانی عمومی در سطح استان در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته وی، توزیع بروشورهای آموزشی، تراکت، پوستر و بنر، پخش فیلم های آموزشی از طریق صدا و سیمای مرکز استان و ارسال پیامکهای تبلیغی از مهمترین برنامه های این روز است که با عنوان "تولید و ترویج پدافند غیرعامل" نامگذاری شده است.

محمودیان گفت: دومین روز از هفته پدافند غیرعامل که با عنوان " سلامت انسان و محیط زیست ، محور پایداری و پدافند غیرعامل" نامگذاری شده شاهد برگزاری "اولین همایش منطقه ای پدافند زیستی" در حوزه دام و طیور و نباتات به میزبانی سازمان جهاد کشاورزی و با حضور استانهای همدان، لرستان، کردستان، ایلام و کرمانشاه خواهیم بود که در کنار آن نمایشگاه دستاوردهای پدافند زیستی استان نیز در مهمانسرای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برپا خواهد شد.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات این اداره کل در سومین روز از هفته پدافند غیرعامل که بعنوان روز "استاندارد سازی، مقاوم سازی، خود اتکایی و پدافند غیرعامل" نامگذاری شده، برگزاری اولین همایش استانی مبحث 21 مقررات ملی ساختمان با حضور جناب آقای دکتر اشتری فر نگارنده این کتاب در محل سالن انتظار و با شرکت مهندسین و کارشناسان این امر برگزار می گردد.

محمودیان ادامه داد: چهارمین روز از هفته پدافند غیرعامل در حالی با برگزاری "همایش نقش اقتصاد مقاومتی از منظر پدافند غیرعامل" در دانشگاه رازی و با شرکت اساتید و دانشجویان برگزار خواهد شد که این عنوان در تقویم اجرایی" گفتمان سازی و نهادینه سازی و پدافند غیرعامل" نام نهاده شده است.

به گفته وی، پنجمین روز هفته نیز که روز " کاهش آسیب پذیری، افزایش توانمندی در فضای سایبری و پدافند غیرعامل " است شاهد برگزاری رزمایش دفاع سایبری در استان با محوریت کارگروه IT پدافند غیرعامل هستیم.

برگزاری "رزمایش بزرگ آلودگی آب سد گیلانغرب" به همت کارگروه انرژی و آب پدافند غیرعامل مهمترین برنامه ششمین روز با عنوان "منابع ملی ، سرمایه پایدار  و پدافند غیرعامل" است.

محمودیان افزود: در آخرین روز این هفته که روز "بسیج و مشارکت مردمی، محور تحقق پدافند غیرعامل" نامگذاری شده شاهد برگزاری سلسله همایش های توجیهی - آموزشی در سطح پایگاههای مقاومت بسیج با محوریت کارگروه سازماندهی و مشارکت های مردمی پدافند غیرعامل استان هستیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری دوره های کوتاه مدت آموزشی در سطح ادارات استان نیز از دیگر برنامه مهم این اداره کل در راستای بسط و توسعه فرهنگ مهم پدافند غیرعامل است که انشاله بتوان در جهت انجام مطلوب این برنامه های با همکاری همه دستگاههای اجرایی و اعضای کارگروههای 12 گانه استان موفق باشیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر