۱۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸
کد خبر: ۹۸۲۰
استاندار قم :
حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش در دیدار با فرمانده پدافند غیرعامل حرم حضرت معصومه (س)، طی سخنانی قدرت دفاعی ایران را مهمترین عامل در مقابله با استکبار جهانی عنوان کرد.
به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش در دیدار با فرمانده پدافند غیرعامل حرم حضرت معصومه (س)، طی سخنانی قدرت دفاعی ایران را مهمترین عامل در مقابله با استکبار جهانی عنوان کرد.

استاندار قم با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه 1+5 اظهار کرد: اگر آمریکا و کشورهای غربی قدرت حمله به تاسیسات هسته‌ای را داشتند هیچ گاه حاضر به نشستن پای میز مذاکرات نمی‌شدند. سامانه‌های قدرتمند دفاعی ایران در کنار پشتیبانی نیروی عظیم مردمی موجب اقتدار بیش از پیش نظام شده است.

وی همچنین موقعیت استان قم و اهمیت امنیت این شهر را مورد توجه قرار داد و افزود: پدافند هوایی قم به عنوان حافظ حریم هوایی این استان مسئولیت خطیری را به عهده دارد.

استاندار قم با بیان اینکه مسئولان استان بحث پدافند را جزء اولویت‌های خود می‌دانند اضافه کرد: همه دستگاه‌ها موظفند در حفظ حریم استان پدافند هوایی حضرت معصومه (س) را حمایت کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر