۲۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۹۷۶
نماینده مردم ملکان تصریح کرد: راه مقابله با نقشه‌های دشمن در عرصه اقتصادی، اقتصاد مقاومتی است که برای تحقق آن باید فرهنگ مقاومت احیا شود.

به گزارش پایداری ملی، شهروز افخمی نماینده مردم ملکان در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس تأکید کرد: همه می‌دانیم که امتحان یک سنت جاودان الهی است و با موفقیت و عبور از هر مقطعی آزمون جدیدی در راه است، حال باید ببینیم وظیفه ما به عنوان عصاره فضائل ملت در این برهه تاریخی چیست؟

وی ادامه داد: کسانی که برای خروج طاغوت تلاش کردند و ادعایی در این راه دارند، امروز و در این مرحله از تاریخ که قرار داریم برای فائق آمدن بر مشکلات و معادلات پیچیده جهانی باید چگونه عمل کنند، در شرایطی که به فرموده رهبر معظم انقلاب در پیچ مهم تاریخی قرار داریم.

این نماینده مجلس در اخلاص در مقابل خدا، تبعیت از ولایت و صداقت در مقابل مردم به عنوان سه اصل اساسی تأکید کرد و افزود: امروز در ادامه جریان همیشگی تقابل حق و باطل، استکبار جهانی نسخه ما را اینگونه پیچیده که تا رهبری نظام تغییر نکند و فشار از درون وارد نشود نمی‌توانند در ایران کاری کنند؛. استکبار بر این خواسته خود مصر است و ما بر انجام تکلیف خود اصرار داریم.

افخمی در ادامه تصریح کرد: امروز در عرصه اقتصادی برای مقابله با نقشه‌های دشمن اقتصاد مقاومتی پیش روی ماست که برای تحقق این هدف بزرگ باید فرهنگ مقاومت احیاء شود.

وی از مسئولان و ملت که بر اساس فرموده‌های رهبر انقلاب حرکت کرده و اسیر وسوسه‌های مختلف نشده و آب در آسیاب دشمن نریخته و با درک صحیح از موقعیت در مسیر حق پیش رفتند تقدیر کرد.

نماینده ملکان در پایان به مشکلات آذربایجان شرقی و همچنین حوزه انتخابیه خود در این استان اشاره کرد و گفت: در خصوص اشتغال هدفگذاری‌هایی انجام شده اما متأسفانه درصد تحقق این اهداف در استان ما نسبت به میانگین کشوری کم است، لذا به مسئولان استانی و کشوری تذکر می‌دهم که در این زمینه تلاش کنند.

وی همچنین به مشکلات دیگر از جمله در بخش‌های کشاورزی و صنعت استان اشاره کرد و خواستار توجه مسئولان به این بخش‌ها شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر