۲۸ آذر ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۷
کد خبر: ۹۷۴
جلسه کمیته پدافند غیر عامل مدیریت آموزش و پرورش مهریز با حضور اعضا تشکیل شد.

به گزارش پایداری ملی به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش مهریز، جلسه کمیته پدافند غیر عامل مدیریت آموزش و پرورش مهریز با حضور اعضا تشکیل شد.

مدیر آموزش و پرورش در این نشست با تأکید بر لزوم استحکامات و آشنایی با اقدامات مؤثر پیشگیری در زمان بروز حوادث احتمالی گفت: آشنایی با تدابیری که آسیب ها را به حداقل برساند ضروری است و باید امکاناتی فراهم شود که همگان به ویژه دانش آموزان در این زمینه آموزشهای لازم را ببینند.

 

حسن حاضری با تأکید بر آموزش پدافند غیرعامل به فرهنگیان گفت: باتوجه به جمعیت عظیمی که با آموزش وپرورش ارتباط دارند، اعم ازدانش آموزان و والدین، این دستگاه نقش خطیری در آگاهی دادن و نهادینه کردن فرهنگ پدافند غیرعامل دارد.

 

وی خواستار فعالیت در زمینه آشنا نمودن دانش آموزان با راههای مقابله با حوادث برای كم كردن تلفات انسانی ومالی شد و گفت: پیش بینی و پیشگیری حوادث و خطرهای احتمالی و داشتن مدیریت بحران، از اصولی هستند که باید مورد توجه قرار بگیرد.

 

تهیه و تنظیم مطالب آموزشی مرتبط با پدافند غیرعامل و ارسال کتابچه هایی با عناوین آشنایی با مدیریت بحران، تشکیلات و وظایف مقابله با بحران در مدارس و نقش بسیج و بسیجیان در توسعه فرهنگ پدافند غیر عامل به مدارس و برگزاری جلسات توجیهی در مدارس از مهم ترین مصوبات این نشست بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر