۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۹۷۱۹
صبح امروز در کرمانشاه:
مدیرکل پدافند غیرعامل کرمانشاه گفت: اولین نشست تخصصی مسئولین پدافند غیرعامل دستگاه های اجرایی استان صبح امروز برگزار شد.
مدیرکل پدافند غیرعامل کرمانشاه گفت: اولین نشست تخصصی مسئولین پدافند غیرعامل دستگاه های اجرایی استان در سالجاری صبح امروز برگزار گردید.

"رضا محمودیان" ضمن بیان مطلب فوق افزود: در راستای تببین اهداف و برنامه های پدافند غیرعامل در استان، اولین نشست تخصصی رابطین و نمایندگان دستگاههای اجرایی استان در حوزه پدافند غیرعامل برگزار شد.

وی گفت: این همایش صبح امروز و همزمان با هفته دولت در سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار و با حضور بیش از 100 نفر از متولیان امر برگزار شد.

محمودیان تصریح کرد: تبیین و توجیه دستورالعملها، آیین نامه های اجرایی و همچنین شناخت و پایش تهدیدات پدافند غیرعامل در سطح دستگاههای اجرایی از مهمترین مباحث مورد بررسی در این همایش بود.

به گفته وی: نقش و جایگاه پدافند غیرعامل در دستگاههای اجرایی استان با عنایت به تأکیدات مقام معظم رهبری و نگاه ویژه دولت تدبیر و امید مهمترین بخش این همایش بود که پیشنهاداتی نیز در راستای عملیاتی نمودن این مهم در سطح استان ارائه و طی نامه ای به سازمان پدافند غیرعامل جهت اجرا پیشنهاد خواهد شد.

محمودیان اذعان داشت بنابر تصویب اعضا مقرر گردید که این همایش بصورت فصلی برگزار گردد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر