۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۷
کد خبر: ۹۵۱۹
جلسه هماهنگي مديركل پدافند غيرعامل استان سیستان و بلوچستان با مسئول پدافندغيرعامل اداره كل اطلاعات جهت هماهنگي و هم انديشي ، پيشبرد ماموريت هاي اين حوزه برگزار شد.
ميثم حيدري
جلسه هماهنگي مديركل پدافند غيرعامل استان سیستان و بلوچستان با مسئول پدافندغيرعامل اداره كل اطلاعات جهت هماهنگي و هم انديشي پيشبرد ماموريت هاي اين حوزه برگزار شد.

در اين جلسه معاون حفاظت اطلاعات اداره كل اطلاعات استان با تاكيد بر عملياتي شدن كليه ضوابط پدافندغيرعامل در سطح اجرايي كشور بويژه در استان هاي مرزي آمادگي خود را جهت پيگيري ماموريت هاي مرتبط در زير ساخت ها واماكن طبقه بندي شده اعلام كرد.


 مشاور استاندار و مديركل پدافند غيرعامل ضمن تشكر از مساعدت هاي اداره كل  باتبيين ماموريت هاي پيش رو بر اهميت حضور اداره اطلاعات و كليه سازمان هاي حفاظت اطلاعات اشاره كرد و حراست هاي دستگاه ها و بسيج ادارات را پتانسيل بسيار خوبي در جهت پيشبرد ماموريت ها نام برد.
وي با توجه به اينكه بخش اعظمي از زير ساخت هاي كشور در كنترل و نظارت دولت است تاكيد كرد كه بايد از همه پتانسيل هاي موجود در وزارت اطلاعات و ديگر نيروهاي مسلح جهت مطالعه ، برآورد و آناليز و ارائه راهكار مناسب و دفاعي بهره گيري نمود و زمينه را براي دفاع همه جانبه در مقابل با تهديدات دشمن فراهم ساخت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر