۰۸ آبان ۱۳۹۱ - ۲۳:۰۹
کد خبر: ۹۵
به مناسبت هفته «پدافند غیر عامل» برنامه «مجله روز» رادیو معارف به بررسی فعالیت‌های این سازمان نوپا می‌پردازد.

به گزارش پایداری ملی و به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، احمد عارفخانی، مدیر گروه خبر و برنامه‌های سیاسی با اشاره به این‌که هشتم آبان به عنوان روز «پدافند غیر عامل» تعیین و در تقویم کشوری درج شده است، گفت: به منظور بیان اهمیت موضوع پدافند غیر عامل و با هدف آشنایی مخاطبان با فعالیت‌های این پدافند در حوزه‌های مختلف و بیان توانایی‌های کشور در زمینه‌های گوناگون، برنامه «مجله روز» با حضور دست‌اندرکاران این سازمان به معرفی این نهاد می‌پردازد.
 
 احمد عارفخانی بررسی چیستی پدافند غیر عامل، اهداف و ابعاد فعالیت‌های پدافند غیر عامل، حوزه‌های مختلف این پدافند و بررسی ابعاد فرهنگی عملکرد پدافند غیر عامل را با حضور دکتر سید رضا مصطفوی، معاون توسعه فرهنگی و اطلاع‌رسانی پدافند غیر عامل کشور و همچنین دکتر محسن فردرو و حجت‌الاسلام روحانی نژاد را از موضوعات این برنامه عنوان کرد.
 
وی افزود: برنامه مجله روز از هشتم تا یازدهم آبان از ساعت 8:40 صبح با موضوع پدافند غیرعامل تقدیم مخاطبان رادیو معارف می‌شود.
 
برنامه «مجله روز» کاری از گروه خبر و برنامه‌های سیاسی به تهیه کنندگی و سردبیری سید محمد علی حسینیان و با اجرای سید محمد مهدی رکنی است.
 
هفته بزرگداشت پدافند غیر عامل با شعار «پدافند غیر عامل، بازدارندگی، مقاومت ملی و توسعه پایدار کشور» از 6 تا 12 آبان ماه برگزار می‌شود./

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر