۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۷
کد خبر: ۹۴۸۶
استان لرستان
مدیر عامل شرکت توزیع برق استان لرستان گفت: افتتاح نیروگاه گازی پلدختر نقش مهمی در بحث پدافند غیرعامل در این شهرستان دارد.
محمد بحرینی ظهر در جریان افتتاح نیروگاه گازی شهرستان پلدختر اظهار داشت: امیدواریم افتتاح این پروژه سرمنشا خیر و برکت در بخش صنعت و سرمایه گذاری برای شهرستان پلدختر باشد.

وی با بیان اینکه خوشحالیم که چنین پروژه هایی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرستان محرومی مانند پلدختر پیگیری و اجرا می شود عنوان کرد: راه اندازی این نیروگاه کار منحصر به فرد و بزرگی است که امیدواریم استمرار داشته باشد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان لرستان با بیان اینکه پیک بار شهرستان پلدختر 42 درصد است ادامه داد: نیروگاه هفت مگاواتی گازی پلدختر می تواند تاثیر زیادی در زمان پیک بار و همچنین در بحث پدافند غیرعامل داشته باشد.

بحرینی همچنین از احداث دو پست 60 و 320 کیلوواتی در پلدختر خبر داد و بیان داشت: در صورت بهره برداری از این دو پروژه زیرساخت برق در شهرستان پلدختر به طور کامل فراهم است و این شهرستان مشکلی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه صنعت ندارد.

وی با اشاره به هزینه دو میلیارد تومان برای برق رسانی به روستاهای باغ پیشی و اناردر پلدختر بیان داشت: همچنین لرستان در زمینه تبدیل سیم های مسی به کابل های خود نگهدار توانسته گام های بلندی بردارد و بسیاری از شرکت های بزرگ را پشت سر بگذارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر