۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۹۱۵۹
خبرهای امنیتی حاکی از آنست که حساب های کاربری شبکه اجتماعی LinkedIn به طور گسترده ای مورد حملات سایبری هکرها قرار گرفته است.

از آنجا که LinkedIn یک شبکه اجتماعی برای حرفه ای ها است، اعتبارات و نوع حساب های آن، با ارزش تر از حساب های کاربران فیس بوک است.

اخیرا در همین ارتباط یک کمپین فیشینگ راه اندازی شده که در آن به قربانیان ایمیلی ارسال می شود با این مضمون که حساب کاربری آنها مسدود شده است. برای فعال نگه داشتن خدمات لینکداین، در محتوای ایمیل لینکی به قربانی ارائه شده است که برای تایید حساب کاربری خود می بایست بر روی آن کلیک کرده و مجددا نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نماید.

بدیهی است که لینک ارائه شده، کاربران را به یک سایت فیشینگ هدایت می کند و تمامی اطلاعات آنها را در اختیار مجرمان سایبری قرار می دهد. هکرها با در دست داشتن اطلاعات و اعتبارات ایمیلی کاربران، به راحتی می توانند کمپین های اسپم دیگری را نیز راه اندازی کنند.

ورود به حساب کاربری LinkedIn، باید به شیوه ای امن انجام گیرد. بنابراین اگر اتصال HTTPS در هنگام اتصال شما به این شبکه اجتماعی قطع گردید، می توانید مطمئن باشید که یک کلاهبرداری فیشینگ در انتظار شما قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر