۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۹۰۳۴
مدیر پدافند غیرعامل و مدیریت بحران آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد
مدیر پدافند غیرعامل و مدیریت بحران آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۰ درصد شبکه‌های توسعه آب کهگیلویه و بویر احمد فرسوده است.

عبدالحسین صالحی  اظهار کرد: خط انتقال شهر دهدشت به روز شده است.

وی بابیان اینکه ایستگاه بین راهی دم‌دره به اصلاح شبکه نیاز دارد، افزود: 600 میلیون تومان از اعتبار ماده 180برای راه‌اندازی ایستگاه دم‌دره تخصیص داده شده است.

صالحی بیان کرد: برای تأمین و اصلاح شبکه آب شهری بخش سوق 120میلیون تومان تخصیص یافته است.

وی با اشاره به اینکه 14کیلومتر خط انتقال 8 اینچ جوابگوی تأمین آب شهر سوق نیست، ابراز کرد: در برنامه پیش‌بینی شده این خط انتقال به 18کیلومتر افزایش یابد و برای افزایش خط انتقال نیازمند تخصیص اعتبار است.

صالحی تصریح کرد: هزینه اصلاح و توسعه یک کیلومتر شبکه آب شهری 110 میلیون تومان است.

وی میزان کل اعتبار تخصیص یافته برای اصلاح و توسعه شبکه شهر قلعه رئیسی را 60 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: در بخش دیشموک برای اصلاح و توسعه شبکه آب شهری 63 میلیون تومان تخصیص یافته است.

مدیر پدافند غیرعامل و مدیریت بحران آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در کهگیلویه 2 ایستگاه بین راهی وجود دارد.

صالحی خواستار همکاری بیشتر مسئولان شبکه بهداشت کهگیلویه شد و عنوان کرد: بیش از آن که بر روی کلر زنی مخازن آب تأکید داشته باشید، سلامت آب را جدی بگیرید چون خود کلر سبب ایجاد ماده سمی می‌شود.

صالحی با اشاره به اینکه 28 روستای اقماری شهر دهدشت و سوق از محل تأمین آب شهر دهدشت تأمین می‌شود، خواستار منفک شدن محل تأمین آب این روستا‌ها از آب شهری شد.

وی تصریح کرد: آبفای شهری ملزم به تأمین آب مورد نیاز برای کارهای ساختمانی نیست و باید از محل‌های دیگر این آب را تأمین کنند.

صالحی خواستار ترویج فرهنگ صرفه‌جویی در بین مردم شد و ابراز کرد: مسئولان در اماکن عمومی و مدارس برای صرفه‌جویی در مصرف آب از سرشیرهای کاهنده مصرف آب استفاده کنند.



گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر